این قدرتمند جذاب

به گزارش وبلاگ وبکو، تاکنون سه نسل از مورانو وارد بازار شده که از نسل اول آن در سال 2002 در نمایشگاه بین المللی خودروی نیویورک پرده برداری شد. موتور 3500 سی سی خورجینی 6 سیلندر این خودرو 256 تا 260 اسب بخار قدرت دارد که در نمونه های دیگر نیسان مثل آلتیما و ماکسیما هم مورد استفاده قرار گرفته است. این مدل مورانو که در حالت استاندارد خودروی محورجلوست و این گزینه می تواند با انتخاب خریدار خودروی تمام محور گردد، یکی از بزرگ ترین خودروهایی است که جعبه دنده متغیر پیوسته دارد.

این قدرتمند جذاب

مجموعه کامل کیسه هوا، اتاقک کاملاً فولادی، و طراحی مقاوم بخش جلویی این خودرو امنیت کاملی را برای بخش داخلی مورانو فراهم می نماید، و در عین حال، ترمزهای ای بی اس، توزیع نیروی ترمز الکترونیک، و ترمز کمکی هم از دیگر جنبه های مکانیکی برای امنیت این خودرو به حساب می آیند. در سال 2006 مورانو خود را با چراغ عقب ها و راهنمای ال ای دی، صفحه نمایشی با رنگ های استاندارد، دوربین پشتیبان، جی پی اس و روکش های چرمی جایگاه اش خود را به روز کرد.

نسل دوم مورانو، که بین سال های 2009 تا 2014 فراوری شد، با طراحی های جدیدی در داخل و خارج خود را در بازارهای جهانی عرضه کرد. این نسل مورانو سه سطح تودوزی را به خریدارهای خود ارائه می کرد؛ سطح اولیه S، سطح متوسط SL، و سطح بالای LE. ساخت مدل SE چندان با استقبال نشد و خیلی زود فراوریش متوقف شد. تیپ های S و SL در حالت استاندارد خودروی محور جلو هستند و به شکل انتخابی می توانند خودروی تمام محور هوشمند باشند. تیپ LE مورانو تنها در حالت خودروی تمام محور هوشمند عرضه می گردد. در نسل دوم مورانو گزینه های جدیدی به چشم می خورد که بعضی از آن ها انتخابی اند یا تنها در مدل LE آن وجود دارد؛ برف پاکن های حساس به بارندگی، جایگاه های چرمی دودوزی شده، صندوق عقب برقی، جایگاه های عقب برقی، پورت ویژه آی پاد، و سیستم راه بری لمسی. در تیپ SL ستون های داخلی خودرو آلومینیومی اند، و در تیپ LE داشبورد خودرو چوبی اسپرت است. نیسان در سال 2008 نسل دوم مورانو را در ژاپن با هدف رضایت مردان بین 30 تا 50 سال روانه بازار نموده بود. همچنین در سال 2011، نیسان تغییراتی در ظاهر جلو و عقب خودرو، چراغ ها و ال ای دی های جدید ایجاد کرد و چرخ های 18 اینچی جدیدی بر این خودرو سوار کرد. از دیگر تغییراتی که در این خودرو ایجاد شد می توان به صفحه کیلومتر سفید، رنگ های پلاستیکی مرکزی جدید هماهنگ با تودوزی چرم، و اضافه کردن تجهیزاتی برای هرکدام از تیپ ها اشاره نمود.

در سال 2014، نسل سوم مورانو را با موتور 6 سیلندر خورجینی 3500سی سی در می سی سی پی روانه بازار کرد. نیسان برای این نسل مورانو، به خاطر تشدید قوانین ابعاد خودروها و افزایش مالیات سالانه جاده ها در ژاپن هیچ بازاریابی ای نکرد. در نهایت، در سال 2016 نیسان نسخه هیبرید خودروی مورانو را در تیپ های SL و پلاتینیوم فراوری کرد. مورانو هیبرید موتوری الکتریکی با حجم 2500 سی سی و 4 سیلندر، سیستم جعبه دنده دوکلاچه و باتری لیتیوم یون دارد.

روحیه شجاعانه ای را که طراحان شرکت نیسان هنگام ساختن خودروی نیسان مورانو 2017 داشته اند، می توانید در سبک طراحی داخلی و خارجی این خودروی زیبا حس کنید. طرح خارجی بدنه نیسان مورانو 2017 پر از خطوط شکسته و مهاجمانه است که تا روی چرخ های 20 اینچی این کراس اوور جدید ادامه یافته اند و در ترکیب زیبایی با خطوط کناری و سقف عقب خودرو قرار دارند. وقتی که در خودرو را باز می کنید، با یک داشبورد پوشیده شده از چرم کشمیری دوخته شده و ترکیب مروارید شکل یشمی رنگ متفاوتی روبه رو می شوید که حس زیبا و آرام بخشی را به شما منتقل می نماید. کارمندان شرکت نیسان توانسته اند در طراحی کابین نیسان مورانو 2017 از یک نورپردازی و آرایش خوب استفاده نمایند به نحوی که سرنشینان خودرو حتی در تاریکی شب هم یک فضای آرامش بخش و روشن را در اختیار داشته باشند.

نیسان مورانو 2017 به یک سیستم تفریحی و اطلاعاتی پیشرفته و مجهز و یک نمایش گر 8 اینچی به نام نیسان کانکت (Nissan Connect) مجهز است؛ این سیستم خلاف سایر سیستم های کندی که سازنده ژاپنی اخیراً در بقیه محصولاتش استفاده نموده است، سرعت و عملکرد بالا، تصاویر گرافیکی زیبا و قابلیت ناوبری کاربردی را در اختیار راننده و سرنشینان می گذارد. نیسان کانکت توانایی پشتیبانی سرویس اپل کارپلی (Car Play) را هم دارد اما نکته عجیب این است که این سیستم نمی تواند سیستم اندروید اوتوی (Android Auto) شرکت گوگل را پشتیبانی کند.

منبع: دیوار

به "این قدرتمند جذاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این قدرتمند جذاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید