اینستاگرام ویژگی هایی جدید را برای کنترل مزاحمان فعال می نماید ، از قابلیت نشانه گذاری تا محدود کردن بعضی حساب های کاربری

به گزارش وبلاگ وبکو، با توجه به اعتراض های متعدد کاربران اینستاگرام در مورد مزاحمان، اینستاگرام قابلیتی را فعال نموده که بر اساس آن می توان بعضی حساب های کاربری را که برای دیگران ایجاد مزاحمت می نمایند، محدودتر کرد.

اینستاگرام ویژگی هایی جدید را برای کنترل مزاحمان فعال می نماید ، از قابلیت نشانه گذاری تا محدود کردن بعضی حساب های کاربری

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، احتمالا به روزرسانی جدید اینستاگرام شامل قابلیت هایی مثل نشانه گذاری و محدود کردن حساب های کاربری مشخصی خواهد بود.

درواقع قابلیت جدید به این معنی است که دارنده حساب می تواند کاربر دیگری را محدود کند، این محدودیت باعث می گردد فقط خود قادر به دیدن پیغام های بعضی حساب ها باشد. حتی می توان این قابلیت را در دایرکت نیز مشاهده کرد که پس از مطالعه پیغام بعضی اشخاص، پیغام مخفی می گردد.

اینستاگرام امروز اعلام نمود که ویژگی جدیدی را به کار می گیرد که از هوش مصنوعی برای نشان دادن نظراتی که به طور بالقوه توهین آمیزند استفاده می نماید و حتی این قابلیت در هنگام نظردهی نیز از پیغام گذار سوال می نماید مایل به نشر چنین پیغامی است یا خیر. درواقع به افرادی که پیغام های منفی می گذارند این فرصت داده می گردد تا در رفتار خود تجدید نظر نمایند.

هدف اینستاگرام از این کار متنبه کردن افرادی است که کامنت های بی ادبانه متعددی می گذارند. گرچه اغلب افراد از محتوای توهین آمیز پیغام های خود مطلعند اما اینستاگرام کوشش دارد با این روش افراد را متوجه رفتار زشت خود کند. به نظر می رسد اینستاگرام این روزها تمام کوشش خود را به کار بسته تا با فحاشی های اینستاگرامی مقابله کند و مانع از اشاعه خشونت در فضای مجازی گردد.

منبع: انتخاب

به "اینستاگرام ویژگی هایی جدید را برای کنترل مزاحمان فعال می نماید ، از قابلیت نشانه گذاری تا محدود کردن بعضی حساب های کاربری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام ویژگی هایی جدید را برای کنترل مزاحمان فعال می نماید ، از قابلیت نشانه گذاری تا محدود کردن بعضی حساب های کاربری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید