اسکار 2020 ، داستان ازدواج

به گزارش وبلاگ وبکو، داستان ازدواج ساخته نوآ بامباک و با حضور آدام درایور، اسکارلت جوهانسون و لورا درن در نود و دومین دوره جوایز اسکار، در 6 رشته از جمله بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول زن و نقش دوم زن و بهترین فیلم نامه اقتباسی نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

اسکار 2020 ، داستان ازدواج

به گزارش وبلاگ وبکو، داستان ازدواج (Marriage Story) یک فیلم آمریکایی در ژانر کمدی-درام به نویسندگی و کارگردانی نوآ بامباک است که در سال 2019 منتشر شد. آدام درایور، اسکارلت جوهانسون، لورا درن، مریت ویور و ازی رابرتسون ستارگان فیلم هستند. داستان فیلم دربارهٔ زوجی است که در کشمکش طلاق هستند و این موضوع غیر از زندگی خودشان، اطرافیانشان را نیز درگیر ماجراهایی می کند.

کار تولید فیلم از نوامبر 2017 آغاز شد و بازیگران اصلی در همین زمان انتخاب شدند. داستان ازدواج در فاصله ژوئیه تا آوریل 2018 و در شهرهای نیویورک و لس آنجلس جلوی دوربین رفت. فیلم نخستین نمایش خود را در تاریخ 29 اوت 2019 در هفتاد و ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم ونیز تجربه کرد. داستان ازدواج از محصولات اصلی نت فلیکس است و توسط همین شرکت در تاریخ 6 دسامبر 2019 به صورت اینترنتی منتشر شد. فیلم اکران عمومی نداشت و فقط برای اینکه بتواند واجد شرایط اسکار باشد، در نوامبر 2019 به صورت محدود در آمریکا به روی پرده رفت.

داستان ازدواج با تحسین جهانی منتقدان همراه بود و در زمینه فیلم نامه، کارگردانی و عملکرد جوهانسون و درایور مورد ستایش قرار گرفت. هیئت ملی بازبینی فیلم و مجله تایم، داستان ازدواج را به عنوان یکی از 10 فیلم برتر سال 2019 انتخاب کردند. داستان ازدواج در هفتاد و هفتمین مراسم گلدن گلوب در شش رشته از جمله؛ بهترین فیلم درام، بهترین فیلم نامه و بهترین بازیگر نقش اول مرد فیلم درام برای درایور نامزد دریافت جایزه بود که در نهایت توانست جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای لورن درن را به خود اختصاص دهد. همچنین در نود و دومین دوره جوایز اسکار، فیلم در 6 رشته از جمله بهترین فیلم و بهترین فیلم نامه غیراقتباسی نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

داستان ازدواج با بازی آدام درایور و اسکارلت جوهانسون/ نامزد 6 جایزه اسکار 2020

  • داستان فیلم

چارلی یک کارگردان تئاتر پیروز در نیویورک است. نیکول نیز بازیگری است که عمده شهرت خود را مدیون بازی در یک فیلم نوجوانانه درجه دوم است. چارلی و نیکول بعد از مدتی آشنایی و همکاری، با یکدیگر ازدواج کرده و به لس آنجلس نقل مکان می کنند. بعد از گذشت چندین سال، چارلی و نیکول تصمیم به طلاق از یکدیگر می گیرند در حالی که یک پسر هشت ساله دارند. مراحل طلاق گرچه ابتدا ساده و محبت آمیز به نظر می رسد اما هردو را وارد شرایطی می کند که پیش بینی آن را نکرده بودند.

  • شناسنامه فیلم

نویسنده و کارگردان: نوآ بامباک/ تهیه کننده: نوآ بامباک/ دیوید هیمن

بازیگران:

آدام درایور، اسکارلت جوهانسون، لورا درن، ری لیوتا، مریت ویور، آلن آلدا، ازی رابرتسون، مارک اوبراین

موسیقی: رندی نیومن

فیلم برداری: رابی رایان

تدوین: جنیفر لیم

شرکت های تولید: هی دی فیلمز/ نت فلیکس

توزیع کننده: نت فلیکس

اکران: 29 اوت 2019 (ونیز)/ 6 نوامبر 2019 (ایالات متحده)

زمان: 136 دقیقه

محصول: ایالات متحده

بودجه: 18 میلیون دلار

گیشه : 2.2 میلیون دلار

منبع: Marriage Story

منبع: همشهری آنلاین

به "اسکار 2020 ، داستان ازدواج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکار 2020 ، داستان ازدواج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید