استقبال گسترده مردم و رسانه های اروپایی از ورزش های زورخانه ای

به گزارش وبلاگ وبکو، مردم و رسانه های اروپایی از نمایش ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در دومین دوره بازی های اروپایی استقبال ویژه ای کردند.

استقبال گسترده مردم و رسانه های اروپایی از ورزش های زورخانه ای

به گزارش وبلاگ وبکو، دومین دوره بازی های اروپایی از 30 خرداد ماه در بلاروس شروع شده است و به همت فدراسیون بین المللی زورخانه ای و برای نخستین بار در این دوره از رقابت ها، ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی برای علاقه مندان اجرا شده است.

استقبال از نمایش های زورخانه ای به حدی بود که خبرگزاری رسمی بازی ها و رسانه های اروپایی از حضور این رشته باستانی ایرانی استقبال کردند.

الکساندر مدوید، اسطوره ورزش بلاروس و رئیس کنفدراسیون اروپایی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی نیز با توجه به استقبال مردم و کشورهای اروپایی و جذابیتی که این رشته دارد، شانس حضور ورزش های زورخانه ای را در دوره بعدی بازی ها بسیار بالا دانست.

روز آخر نمایش ورزشکاران ایرانی با استقبال پرشور تماشاگران و مردم برگزار گردید و از امروز اجرای برنامه های ورزش زورخانه ای با حضور تیم های اوکراین، مولداوی و بلاروس تا روز آخر مسابقات ادامه خواهد داشت.

در این مسابقات 50 کشور و بیش از چهار هزار ورزشکار حضور دارند و ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در منطقه ویژه تماشاگران به مدت 10 روز نمایش ویژه دارد.

حضور ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در این مسابقات می تواند گام بسیار بلندی برای توسعه این ورزش در میادین ورزشی دنیا باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "استقبال گسترده مردم و رسانه های اروپایی از ورزش های زورخانه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال گسترده مردم و رسانه های اروپایی از ورزش های زورخانه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید