اجلاس سالانه اسکی در انجمن جهانی ورزشی نویسان برگزار گردید

به گزارش وبلاگ وبکو، در اولین بخش از این اجلاس سه روزه که با حضور ادین رئیس کمیسیون اسکی انجمن ورزشی نویسانAIPS، کاسپر رئیس فدارسیون جهانی اسکی، لوئیز دبیر کل فدراسیون جهانی اسکی برگزارشد، اعضاء در جریان تحولات و اقدامات جدید رسانه ای فصل 2015 قرار گرفتند.

اجلاس سالانه اسکی در انجمن جهانی ورزشی نویسان برگزار گردید

در این اجلاس کاسپر از شوک سرمایه گذاری سوچی برای آینده میزبانان بازیهای المپیک زمستانی به عنوان یک تهدید قلمداد کرد و گفت: نگاه رسانه ها باید برطرف این تهدیدها باشد و ما باید کوشش کنیم تا میزبانی بازی های المپیک زمستانی با هزینه بیش از 50 میلیارد دلاری روسیه در میزبانی سوچی سایه ای برای آینده این رشته ورزشی در کاندیداتوری میزبانی و مشارکت کشورها نباشد.

وی انتخاب پکن را برای سال 2022 به عنوان میزبان بازی های المپیک زمستانی فرصتی مهم برای ایجاد بسترهای ورزش اسکی در کشورهایی دانست که از سابقه و تجربه برگزاری این رشته برخورداری نیستند.

در ادامه روز نخست این اجلاس لوئیز دبیر کل فدارسیون دنیای اسکی درخصوص چشم انداز اسکی در بخشهای مختلف و نقش رسانه ها در فراگیر شدن اسکی در خارج از اروپا سخنانی را با نمایندگان حاضر در میان گذاشت.

دراین اجلاس از کتاب موفقیت اسکی باز نوردیک حاضر در 5 المپیک زمستانی و دارنده 4 دوره مدال طلا بازیهای المپیک سالت لیک (2002) تورینو (2006)، ونکوور (2010) و سوچی (2014) رونمایی شد.

تصمیم گیری درخصوص اجلاس آینده، گزارش نماینده شبکه تلویزیون رسمی کمیته بین المللی المپیک در مورد توسعه ورزش در دنیا و سهم آن از ورزشهای زمستانی برنامه روز سوم اجلاس بود.

در این اجلاس استراتژی I.O.C توسط نماینده کمیته بین المللی المپیک در مورد شبکه جدید و حمایت از ورزش اسکی به لحاظ فراگیری آن در کشورهای اروپائی بیان شد.

جلسه AIPS در بخش دیگری از اجلاس برگزار گردید و مقرر گشت تا در سال2016 جلسه مشترک مسئولان فدراسیون دنیای اسکی و رئیس انجمن دنیای نویسندگان ورزشی (جیانی مرلو)برای پیشبرد فعالیت وبلاگ وبکو و رسانه های فعال اسکی در دنیا برگزار گردد.

در این اجلاس پیغام نظر عضو انجمن نویسندگان، وبلاگ وبکو و عکاسان ورزشی ایران و دنیا به عنوان نماینده ایران و آسیا حضور داشت.

چهارمین حضور فعال نماینده انجمن ورشی نویسان دراجلاس اسکی نوردیک و جلسه کمیسیون تخصصی اسکی AIPS، با ارائه گزارش فعالیت های رسانه ای به ویژه پخش تصاویر و گزارش مسابقات اسکی ازالمپیک سوچی در ایران تا به حال باعث شد تا رسانه های ورزشی لهستان و سایت فاروم از فعالیت نماینده ایران تقدیر و مطالبی را منتشرکنند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اجلاس سالانه اسکی در انجمن جهانی ورزشی نویسان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجلاس سالانه اسکی در انجمن جهانی ورزشی نویسان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید