تکواندو

خبرنگاران یکشنبه آبی ها؛ یکی صدرنشین شد و دیگری به پرسپولیس رسید

تهران- خبرنگاران- در بیست و سومین روز از آذرماه سال 1399 با بسته ورزشی خبرنگاران همراه باشید.

14 بهمن 1399

رقابتهای تکواندو نوجوانان دنیا لغو شد

به گزارش خبرنگاران، جلسه شورای اجرایی فدراسیون دنیای تکواندو امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید و تمامی اعضای شورا به اتفاق آرا توافق کردند که امنیت خانواده تکواندو دنیا در اولویت است.

14 مهر 1399

لیگ های تکواندو تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

محسن تمجید در مصاحبه با خبرنگاران ضمن تایید خبر تعطیلی لیگ های تکواندو گفت: در جلسه ای که با حضور رئیس فدراسیون در این خصوص داشتیم، سلامتی ورزشکاران، مربیان، داوران و عوامل برگزاری به خصوص علاقمندان به تکواندو که برای تماشای مسابقات به سالن می آیند...

5 اردیبهشت 1399

تهدید به محرومیت های طولانی برای ووشوکارانی که به MMA بروند

رییس فدراسیون ووشو ایران گفت: طبق بخشنامه جدید حضور هر کدام از ووشوکاران ایران در مبارزات MMA با محرومیت طولانی مدت برای آن ها همراه است.

17 دی 1398

5 آبان ماه، شروع رقابت هوگوپوشان کشورمان در تورنمنت صربستان

تیم ملی تکواندو کشورمان به منظور حضور در تورنمنت صربستان پس از مرحله سوم مسابقات گرندپری راهی این کشور شد و پنجم آبان ماه رقابت های خود را در این رویداد شروع می نماید.

15 آذر 1398

رضایت از سیستم پیشرفته داوری تا غیبت رئیس داوران

به گزارش خبرنگاران، پانزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور امروز دوشنبه 15 مهرماه با حضور 9 تیم کن، فرمانیه، دانشگاه آزاد، پالایش نفت آبادان، شهرداری ورامین، باشگاه یزدان، پاس قوامین ،کانون مهاجر و مس کرمان در خانه تکواندو شروع شد....

22 آبان 1398

تیم ملی تکواندو ایران به دیدار نهایی جام جهانی صعود کرد

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابتهای جام جهانی که به میزبانی چین در شهر ووشی جریان دارد، تیم ملی ایران در دومین مبارزه خود به مصاف روسیه رفت و در نهایت صاحب رجحان 40 بر 38 شد و به دیدار نهایی صعود کرد.

12 مهر 1398