45 پروژه ملی در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می رسد

به گزارش وبلاگ وبکو، مجید نظری ظهر شنبه در نشست خبری با اشاره به اینکه 45 پروژه ملی در چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته دولت به بهره برداری می رسد، گفت: 198 پروژه استانی در چهارمحال و بختیاری در هفته دولت افتتاح می گردد.

45 پروژه ملی در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می رسد

وی اعلام کرد: این پروژه ها با اعتبار 208 میلیارد تومان به بهره برداری می رسند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری توضیح داد: پروژه های ملی با اعتبار 50 میلیارد و 574 میلیون تومان و پروژه های استانی با اعتبار 157 میلیارد و 938 میلیون تومان تکمیل گردیده اند.

35 طرح کشاورزی در چهارمحال و بختیاری افتتاح می گردد

وی با اشاره به اینکه پروژه هایی که در هفته دولت افتتاح می شند در بخش های کشاورزی، آموزش، عمرانی، شیلات و... هستند، ادامه داد: این پروژه ها شامل چهار پروژه در بخش مسکن، هشت پروژه در بخش گردشگری، شش پروژه در بخش آموزشی، 12 پروژه در بخش خدمات، 35 پروژه در بخش کشاورزی، 12 پروژه در بخش فرهنگی، 10 پروژه در بخش بهدات و درمان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری توضیح داد: این پروژه ها در نه شهرستان چهارمحال و بختیاری افتتاح می شوند.

وی اعلام کرد: 29 پروژه در شهرستان بروجن، 16 پروژه در شهرستان اردل، 19 پروژه در شهرستان سامان، هشت پروژه در شهرستان بن چهارمحال و بختیاری افتتاح می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "45 پروژه ملی در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "45 پروژه ملی در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید