کاراکاس: احتمال افزایش کارشناسان نظامی روسیه در ونزوئلا وجود دارد

به گزارش وبلاگ وبکو، وزیر خارجه ونزوئلا ضمن رد کردن اظهارات رئیس جمهور خودخوانده این کشور درباره درخواست از آمریکا برای دخالت نظامی در این کشور، از احتمال افزایش کارشناسان نظامی روسیه در ونزوئلا خبر داد.

کاراکاس: احتمال افزایش کارشناسان نظامی روسیه در ونزوئلا وجود دارد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ وبکو، اظهارات رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا درباره احتمال توسل به دخالت نظامی کشورهای خارجی به منظور سرنگون کردن دولت قانونی نیکلاس مادورو با واکنش وزیر خارجه ونزوئلا روبرو شده و او گفته که کشورش برای نابود کردن هر دشمنی آمادگی دارد.

خوان گوایدو رئیس جمهور خوخوانده ونزوئلا که روز گذشته به شکست خود برای کودتا علیه دولت نیکلاس مادورو اذعان کرده بود، در یک مصاحبه با شبکه بی بی سی در پاسخ به این سوال که آیا از مداخله نظامی آمریکا استقبال می کند گفت: من تمامی گزینه ها را در صورت لزوم ارزیابی می کنم.

خورخه آریزا وزیر خارجه ونزوئلا در واکنش به اظهارات رئیس جمهور خودخوانده این کشور درباره دخالت نظامی خارجی در ونزوئلا گفت که کشورش آماده نابود کردن دشمن است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، این مقام ونزوئلایی که برای دیدار با مقام های روس به مسکو سفر کرده است، امروز دوشنبه شرح داد: ما برای هرگونه سناریویی آماده هستیم، اگر (آمریکا) جهت نظامی را ترجیح می دهد، ما آماده مقاومت کردن هستیم.

آریزا در کنفرانس خبری در سفارت ونزوئلا در مسکو گفت: ما ارتش، پلیس و مردم مان را داریم و فارغ از اینکه دشمن چقدر قوی باشد، آماده نابود کردن هر دشمنی هستیم.

وزیر خارجه ونزوئلا در بخش دیگری از این نشست خبری تاکید کرد که احتمال افزایش کارشناسان نظامی روسیه در ونزوئلا وجود دارد.

وزیر خارجه ونزوئلا همچنین خبر داد که احتمال سفر ماه آینده مادورو رئیس جمهور این کشور به شهر سن پترزبورگ روسیه برای شرکت در یک مجمع اقتصادی وجود دارد.

آریزا روز گذشته با وزیر خارجه روسیه در مسکو دیدار کرد؛ دیداری که در آستانه نشست دوجانبه وزرای خارجه روسیه و آمریکا و رایزنی آنها درباره ونزوئلا در فنلاند اجرا شده است (جزئیات بیشتر).

منبع: خبرگزاری فارس

به "کاراکاس: احتمال افزایش کارشناسان نظامی روسیه در ونزوئلا وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراکاس: احتمال افزایش کارشناسان نظامی روسیه در ونزوئلا وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید