پیگیر احداث مکان خانه جوانان آذربایجان غربی هستیم

به گزارش وبلاگ وبکو، عبدالله چمن گلی چهارشنبه شب در جمع دبیران سازمانهای مردم نهاد و منتخبین جشنواره علی اکبر آذربایجان غربی اظهارداشت: با وجود ظرفیت های بالای استان در بخش سازمانهای نهاد هنوز خانه جوانان در خور شایسته استان وجود ندارد.

پیگیر احداث مکان خانه جوانان آذربایجان غربی هستیم

وی با بیان اینکه در این راستا شهرداری ارومیه قول زمین مناسب برای احداث این خانه را طی رایزنی با این اداره کل داده است اضافه نمود: در صورت تامین اعتبار احداث خانه جوانان از سوی وزارت ورزش و جوانان آماده احداث این خانه هستیم.

چمن گلی با اشاره اینکه آذربایجان غربی با بیش از سه میلیون جمعیت جزو هشتمین استان کشور به شمار می رود عنوان نمود: متاسفانه در بخش نیروی انسانی جوانان با مشکل روبرو بوده و نیروی انسانی استان کم است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این نشست با بیان اینکه هم اکنون 63 سازمان مردم نهاد در سطح استان فعال است گفت: اعتبارنامه 10 سازمان مردم نهاد نیز در حال طی مراحل نهایی که با صدور اعتبارنامه این سمن ها تعداد سازمان های مردم نهاد استان به 73 سمن افزایش می یابد.

محمد حسین حسنی از مراجعه 180 متقاضی تشکیل سازمان مردم نهاد به این اداره کل طی سالجاری خبرداد و اضافه نمود: از این تعداد 50 سازمان مردم نهاد فعال احصا شده است که بزودی مراحل قانونی برای صدور اعتبارنامه را طی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون سازمان های مردم نهاد در 10 شهرستان از 17 شهرستان استان فعال هستند اضافه نمود: این استان به دلیل وجود اقوام و مذاهب متعدد و نیز هم مرزی با سه کشور خارجی نیازمند حمایت ویژه ای در بخش جوانان و سازمانهای مردم نهاد است.

تخصیص اعتبار ویژه به 73 سمن فعال استان، حل مشکل بیمه دبیران سمن ها، سهمیه استخدامی به حوزه جوانان استان از مهمترین مطالبات دبیران سازمان های مردم نهاد در این نشست بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیگیر احداث مکان خانه جوانان آذربایجان غربی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیر احداث مکان خانه جوانان آذربایجان غربی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید