هوای تبریز برای گروه های حساس ناسالم است

به گزارش وبلاگ وبکو، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: شاخص کیفیت هوای تبریز، امروز دوشنبه، 24 آبان ماه، در شرایط ناسالم برای گروه های حساس واقع شده است.

هوای تبریز برای گروه های حساس ناسالم است

داود قاسم زاده در گفت وگو با وبلاگ وبکو، اظهار کرد: میانگین شاخص کیفیت هوای تبریز امروز، برابر با 119 بوده و برای گروه های حساس ناسالم است.

وی اضافه نمود: در شرایطی که هوا برای گروه های حساس ناسالم است، توصیه می گردد افراد مبتلا به بیماری های قلبی یا ریوی، زنان باردار و شیرده، سالمندان و بچه ها از فعالیت طولانی و سنگین در خارج از منزل خودداری نمایند.

قاسم زاده صرفه جویی در مصرف انرژی، پرهیز از ترددهای غیر ضروری درون شهری، مدیریت زمانی و مکانی سفرهای درون شهری، استفاده از حمل و نقل عمومی و عمل به توصیه های زیست محیطی را از راه های موثر در کاهش آلودگی هوا مطرح نمود.

شاخص آلودگی از 0 تا 50 هوای پاک، از 50 تا 100هوای سالم، از 100 الی 150 هوای ناسالم برای گروه های حساس بوده و هم چنین از 150 الی 200 نیز بیانگر ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه ها و شاخص آلودگی بیش از 200 نیز شرایط بحرانی آلودگی هوا را نشان می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هوای تبریز برای گروه های حساس ناسالم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای تبریز برای گروه های حساس ناسالم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید