مذاکرات منچستریونایتد با سولسشایر برای دائمی کردن قراردادش

به گزارش وبلاگ وبکو، مدیران باشگاه منچستریونایتد مذاکرات شان با سرمربی نروژی خود برای دائمی کردن قرارداد وی را شروع خواهند کرد.

مذاکرات منچستریونایتد با سولسشایر برای دائمی کردن قراردادش

به گزارش وبلاگ وبکو، نشریه دیلی رکورد اسکاتلند گزارش داد مدیران باشگاه منچستریونایتد در هفته جاری مذاکرات خود را با اولگنار سولسشایر به منظور دائمی کردن قرارداد این سرمربی نروژی را شروع خواهند کرد. این سرمربی نروژی از زمانی که در اواسط فصل جاری جانشین ژوزه مورینیو شد، منچستریونایتد را متحول نموده و تیم تحت راهنمایی وی پیروز شد در این مدت خود را تا رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس بالا بکشد و در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم دست به کار بزرگی زد و در حالی که 10 بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت، با نتیجه 3 بر یک میزبانش، پاری سن ژرمن را شکست داد و راهی مرحله بعد این رقابت ها شد.

منچستریونایتد که در اواسط فصل سولسشایر را به طور قرضی از مولده نروژ استخدام کرد و تا خاتمه فصل راهنمایی شیاطین سرخ را به طور موقت به وی سپرد، از عملکرد این سرمربی 45 ساله راضی است و از آنجایی که ممکن است باشگاه های دیگر نیز نسبت به استخدام اولگنار دست به کار شوند، مدیران این باشگاه این هفته نشستی با این سرمربی نروژی برگزار خواهند کرد تا مقدمات دائمی کردن قرارداد وی را فراهم کند. طبق گزارش دیلی رکورد باشگاه منچستریونایتد قراردادی چهار ساله به ارزش 30 میلیون پوند به سولسشایر پیشنهاد خواهد نمود.

اولگنار سولسشایر از زمانی که راهنمایی سرخپوشان منچستر را برعهده گرفته، 14 پیروزی و 2 تساوی کسب نموده و تنها یک شکست را با این تیم تجربه نموده که آن هم مقابل پاری سن ژرمن در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مذاکرات منچستریونایتد با سولسشایر برای دائمی کردن قراردادش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکرات منچستریونایتد با سولسشایر برای دائمی کردن قراردادش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید