اعتراف کلوپ بعد از اولین بازی لیورپول

به گزارش وبلاگ وبکو، یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول پس از تساوی 2-2 امروز (شنبه) مردانش مقابل فولام در اولین بازی از روز دوم هفته نخست لیگ برتر انگلیس در فصل 23-2022 اعتراف کرد که خوشخال است که تیمش از این بازی حداقل یک امتیاز گرفته است.

اعتراف کلوپ بعد از اولین بازی لیورپول

نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس در حالی از سفرش به استادیوم کریون کاتج یک امتیاز گرفت که در این بازی دو بار از حریف تازه صعود نموده خود عقب افتاد. به همین علت همسرمربی آلمان تیم از نتیجه بازی ابراز رضایت کرد.

کلوپ در خاتمه بازی به شبکه BT اسپورت انگلیس گفت: برترین چیز این بازی نتیجه اش بود چون ما با وجود ارائه یک بازی بسیار بد یک امتیاز گرفتیم. رویکرد بازیکنان در ابتدای مسابقه درست بود. ما می خواستین برای پس گرفتن توپ بجنگیم اما این کار به نظرم من خیلی ها هم آسان نبود. نتیجه بازی خیلی هم بد نیست به ویژه که ما لیاقت بیشتر از این یک امتیاز را هم نداشتیم. با این حال معتقدم که عملکردمان هنوز خیلی جای پیشرفت دارد.

کلوپ در پاسخ به سؤال بعدی وبلاگ وبکو مبنی بر اینکه بین دو نیمه به بازیکنان چه گفته است نیز به شیوه ای غیرمستقیم اعتراف کرد که از خجالت بازیکنانش درآمده است. او گفت: خب همواره هم قرار نیست که شما (به عنوان مربی) بازیکنان تان را در آغوش بگیرید. ما معمولاً در نیمه اول مسابقه حریف بهتر بود و به چیزی که لایقش بود هم رسید. نمی خواهم بگویم که بازیکنان ما لیاقتش را نداشتند اما خب زمانی که شما یک بازی را خلاف طوری که برایش برنامه ریزی نموده اید، شروع کنید نتیجه اش سخت شدن کار می گردد. همه بازیکنان ما تحت فشار بودند. ما نتوانستیم خطوط دفاعی حریف را بشکنیم. هرگز آن لحظه سرنوشت ساز را برای ضرباهنگ دادن به بازی خودمان پیدا نکردیم. با توجه به موقعیت های خطرناک تریی که داشتیم می توانستیم بازی را هم ببریم اما چنین نتیجه ای از سرمان زیاد بود.

لیورپول در حالی از بازی اش در خانه فولام یک امتیاز گرفت که هر دو گلش در این بازی حاصل همکاری داروین نونیز ستاره اروگوئه ای نو تیم با محمد صلاح مهاجم مصری قرمزپوشان مرسی ساید بود.

منبع: فرارو

به "اعتراف کلوپ بعد از اولین بازی لیورپول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف کلوپ بعد از اولین بازی لیورپول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید