مجذوب کننده و دیدنی مثل تقابل کلوپ و سیمئونه؛ مرز باریک بین عشق و نفرت

به گزارش وبلاگ وبکو، خبرگزاری خبرنگاران- اتلتیکومادرید که به دشواری دو گل خورده دقایق ابتدایی را جبران نموده بود، در نیمه دوم و با اخراج آنتوان گریزمان 10 نفره شد و در نهایت 2-3 مغلوب مرسی سایدی ها شد.

مجذوب کننده و دیدنی مثل تقابل کلوپ و سیمئونه؛ مرز باریک بین عشق و نفرت

به گزارش وبلاگ وبکو، شاگردان یورگن کلوپ که به پشتوانه شکست ناپذیری خود در فصل جاری به این بازی آمده بودند، طی همان 20 دقیقه ابتدایی از حریف خود با دو گل پیش افتادند. سپس اما درخشش آنتوان گریزمان، تیم میزبان را به بازی برگرداند. در نیمه دوم دو تیم با احتیاط بیشتری در پی گل پیروزی بخش بودند اما اتفاق سرنوشت ساز در دقیقه 52 با اخراج گریزمان رخ داد. پس از آن لیورپول در دقیقه 78 به گل سوم هم دست یافت اما این سرانجام بازی نبود. اتلتی هر چه در توان داشت را برای به ثمر رساندن گل سوم به کار گرفت و حتی در یک صحنه تا مرز به دست آوردن پنالتی پیش رفت اما در نهایت داور پس از بازبینی صحنه، تصمیم گرفت پنالتی اعلام نکند.

یکی از مجذوب نماینده ترین نبردهای هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا امشب در مادرید انجام شد، دوئل تیم های لیورپول و اتلتیکو مادرید، مسابقه ای که خیلی زود با 2 گل صلاح و کیتا برای لیورپول همراه بود و شاگردان کلوپ خود را در آستانه یک پیروزی بدون دردسر بیرون از خانه می دیدند اما درخشش آنتونی گریزمان ورق را به سود اتلتیکو بازگرداند.

ستاره فرانسوی اتلتی با بریس در گلزنی روی پاس های کوکه و فلیکس توانست از شکست تیمش در نیمه نخست جلوگیری کند و دو تیم با تساوی به رختکن رفتند؛ اما اخراج مستقیم گریزمان در نیمه دوم به علت تکل خشن روی پای فیرمینو باعث شد تا همه معادلات سرمربی اتلتیکو برهم بریزد و در مقابل دقایقی بعد اعلام پنالتی به سود لیورپول، شاگردان کلوپ را بار دیگر پیش انداخت.

سیمئونه که حداقل امتیاز خانگی را هم از دست داده می دید، در دقیقه 80، 4 تعویض همزمان انجام داد و مهره های تهاجمی همانند سوارز و کورئا را به زمین فرستاد تا لحظات سرانجامی یکپارچه اتلتیکویی ها حمله نمایند؛ حتی داور به سود این تیم اعلام پنالتی هم کرد و سیمئونه به بازگشت امیدوار شد اما VAR تصمیم داور مسابقه را تغییر داد و بازی مجدد به جریان افتاد.

در دقیقه 90+3 یک فرصت طلایی گلزنی که آخرین امید اتلتیکو برای بازگشت به بازی و کسب حداقل امتیاز از این بازی خانگی بود، نصیب کورئا شد اما شلیک هافبک اتلتیکو مادرید راهی به دروازه آلیسون بکر نداشت و پس از این ضربه، دیگو سیمئونه روی چمن استادیوم متروپولیتانو مادرید زانو زد و افسوس شدیدی بابت از دست رفتن این فرصت گل داشت.

دو تیم لیورپول و اتلتیکو مادرید شب گذشته سومین ملاقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل جاری را در استادیوم واندا متروپولیتانو برگزار کردند و این بازی در نهایت با پیروزی 2-3 لیورپول به سرانجام رسید. دیه گو سیمئونه پس از سوت سرانجام بازی فورا به سمت تونل منتهی به رختکن رفته و حاضر نشد با کلوپ دست بدهد و همین موضوع ناراحتی کلوپ و واکنش های متفاوتی را به همراه داشت که این اقدام را نوعی بی احترامی می دانستند. هرچند این مربی آلمانی پس از بازی سعی در آرام کردن فضا داشت.

با این حال سرمربی اتلتیکو مادرید مدعی شده که خصومت خاصی با کلوپ ندارد و این اتفاق صرفا عادت همیشگی او است. سیمئونه به وبلاگ وبکو گفت: من هرگز پس از بازی دست نمی دهم چون از این کار خوشم نمی آید. این کار چه برای کسی که برده و چه برای کسی که باخته خوب نیست. این شیوه نگاه من به این قضیه است. اما حالا وقتی او را ببینم بدون هیچ مسئله ای با او دست خواهم داد.

او بعلاوه درباره عملکرد داور در این ملاقات گفت: من شاید در زمین عصبانی شوم اما داور هم مانند ما اشتباه می نماید. اگر یاری داور ویدیویی گفت پنالتی نیست یعنی نیست. از نظر من یاری داور ویدیویی عالی است و پیشرفت خواهد نمود. این سیستم به داور شانس این را می دهد که صحنه را بار دیگر آنالیز کند و اگر او بگوید پنالتی نیست پس از نظر من هم پنالتی نیست.

سیمئونه بعلاوه درباره شرایط بازی اضافه نمود: آنها بازی را بسیار بهتر شروع کردند و پویایی بیشتری داشتند. در ابتدا به نظر می رسید که لیورپول یک پیروزی آسان به دست خواهد آورد. اما ما توانستیم به خوبی پاسخ بدهیم و بازی را به تساوی بکشانیم. من از نتیجه راضی نیستم چون ما می خواستیم پیروز شویم اما این تیم قوی است. این باعث خوشحالی من است. باید در پی بهبود شرایط باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "مجذوب کننده و دیدنی مثل تقابل کلوپ و سیمئونه؛ مرز باریک بین عشق و نفرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجذوب کننده و دیدنی مثل تقابل کلوپ و سیمئونه؛ مرز باریک بین عشق و نفرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید