قهرمان المپیک کشتی دنیا، از پلیس فتا مازندران تقدیرکرد

به گزارش وبلاگ وبکو، خبرگزاری خبرنگاران- قهرمان المپیک کشتی دنیا ، پهلوان عسکری محمدیان در ملاقات روسای هیات کشتی،بوکس و سوارکاری مازندران ضمن ملاقات با رئیس پلیس فتا استان از عملکرد این پلیس قدردانی کرد .

قهرمان المپیک کشتی دنیا، از پلیس فتا مازندران تقدیرکرد

به گزارش خبرنگاروبلاگ وبکودفترمازندران درشهرستان ساری، رئیس هیئت کشتی مازندران دنیا پهلوان عسکری محمدیان ضمن ملاقات با رییس پلیس فتا استان گفت: آسیب های اجتماعی جدیدی در پی استفاده از فضاهای مجازی درجامعه بروز نموده است که مقدار سواد رسانه ای کاربران، در کاهش و یا افزایش آن تأثیر دارد؛با توجه به گستردگی استفاده روزافزون مردم از این رسانه تعاملی وازسویی افزایش آسیب های اجتماعی نوپدید فضای مجازی، سواد رسانه ای می تواند نقش مؤثری در کاهش این نوع آسیب ها داشته باشد .

وی ادامه داد: پلیس فتا استان مازندران یک مجموعه فنی و توانمند، با داشتن نیروهای جوان و متخصص است که با کسب رتبه برتر در پویش بچه ها سایبری در کشور خوش درخشید و کارنامه قابل قبولی را در سال گذشته به خود اختصاص داد .

دراین نشست مقرر شد در راستای پیشگیری ازآسیب ها وتهدیدات فضای مجازی و ارتقاء سطح سواد رسانه ای، آموزشهای همگانی،برنامه های گوناگونی درجهت آگاهسازی جامعه هدف (ورزشکاران،مربیان و خانواده ها) در نظر گرفته شده است .

درپایان،از عملکرد کارکنان پلیس فتا استان در سال گذشته،به جهت جلب رضایت شهروندان با اقدام به موقع در مقابله با جرائم سایبری و آگاهسازی شهروندان تقدیر به عمل آمد .

منبع: خبرگزاری آریا

به "قهرمان المپیک کشتی دنیا، از پلیس فتا مازندران تقدیرکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان المپیک کشتی دنیا، از پلیس فتا مازندران تقدیرکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید