ظرفیت انبارهای کشاورزی خراسان رضوی بیش از 220 هزار تن است

به گزارش وبلاگ وبکو، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در استان 401 انبار ذخیره محصولات کشاورزی فعال است، گفت: سال گذشته 2 انبار با ظرفیت هر کدام 2000 تن به تعداد انبارهای حاضر در استان افزوده شد و در حال حاضر خراسان رضوی بالغ بر 220 هزار تن ظرفیت انبار ذخیره محصولات کشاورزی در اختیار دارد.

ظرفیت انبارهای کشاورزی خراسان رضوی بیش از 220 هزار تن است

ایرج ناصری مقدم در گفت وگو با وبلاگ وبکو در خصوص میزان ظرفیت انبارهای ذخیره محصولات کشاورزی در خراسان رضوی اظهار کرد: موضوع افزایش ظرفیت انبارهای ذخیره محصولات کشاورزی سالانه در تشکل های شرکت های تعاون روستایی مطرح می شود. سال گذشته 4000 تن به ظرفیت انبارهای استان اضافه کرده شد. انبارهای ذخیره محصولات کشاورزی برای شبکه تعاون روستایی یک زیرساخت حیاتی است زیرا این انبارها رکن اصلی در خرید و فروش محصولات کشاورزی محسوب می شود.

وی افزود: در خراسان رضوی 401 انبار ذخیره محصولات کشاورزی وجود دارد که 65 انبار متعلق به دولت و 332 انبار متعلق به بخش خصوصی است که زیرمجموعه شرکت های تعاون روستایی هستند. همچنین چهار انبار به شکل اشتراکی میان دولت و بخش خصوصی ساخته شده است.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: در سال تازه هم درخواست افزایش 4000 تنی برای انبارهای استان شده که مراحل قانونی و اداری آن در دست بررسی و پیگیری است. همچنین هزینه ساخت انبارهای ذخیره محصولات کشاورزی در سال 1399 و 1400 از منابع داخلی تشکل های شرکت های تعاون روستایی تامین شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ظرفیت انبارهای کشاورزی خراسان رضوی بیش از 220 هزار تن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت انبارهای کشاورزی خراسان رضوی بیش از 220 هزار تن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید