سریال سرقت پول (Money Heist) برای فصل پنجم و پایانی تمدید شد

به گزارش وبلاگ وبکو، نتفلیکس سریال سرقت پول (Money Heist) را برای فصل پنجم و پایانی تمدید کرد تا قطار این سریال محبوب اسپانیایی زبان به سمت ایستگاه پایانی خود حرکت کند. سریال اسپانیایی سرقت پول با اسم خانه کاغذی هم شهرت دارد که ترجمه اسپانیایی اسم سریال است.

سریال سرقت پول (Money Heist) برای فصل پنجم و پایانی تمدید شد

معمولا سریال های غیرانگلیسی زبان با اقبال دنیای چندانی روبرو نمی شوند، اما طی سال های اخیر به لطف سرویس هایی همچون نتفلیکس و آمازون شاهد افزایش محبوبیت مجموعه های اروپایی و آسیایی در میان عامه سریال دوستان در سراسر دنیا هستیم. سریال سرقت پول (خانه کاغذی) در ابتدا یک مینی سریال 15 قسمتی بود که به وسیله شبکه اسپانیایی آنتنا 3 پخش شد، اما پس از بازخوردهای مثبت فراتر از انتظاری که نسیب این مجموعه تلویزیونی شد، نتفلیکس حق پخش آن را خرید و در سال 2017 پخش دنیای سرقت پول را شروع کرد. این مجموعه از زمان شروع انتشارش توانست به یکی از پربیننده ترین سریال های نتفلیکس تبدیل گردد و حالا شاهد تمدید آن برای فصل پنجم و پایانی هستیم.

  • 13 سریال برای سرگرم شدن در روزهای کرونا

الکس پینا، خالق سریال سرقت پول پیرامون فصل پایانی این مجموعه در مصاحبه با اینترتینمنت ویکلی بیان نموده است: ما همانند بازی شطرنج، استراتژی خود را از یک رویه فکری به یک رویه تهاجمی تغییر می دهیم که نتیجه آن مشاجره و درگیری است. این روش فیلم نامه نویسی سبب شده سرقت پول در تمامی بخش های خود، حتی ضعیف ترین قسمت هایش باز هم تازه نفس و سرگرمنماینده باقی بماند. طبق صحبت های اخیر پینا آن ها قصد دارند در فصل جدید، حماسی ترین قسمت های کل سریال را به تصویر بکشند.

پرفوسور و تیمش در قسمت های آینده قرار است همراهان تازه ای پیدا نمایند. میگل آنخل سیلوستره که او را بیشتر به خاطر بازی در مجموعه حسی (Sense8) به خاطر داریم، به همراه پارتریک کریدو، بازیگر جوان و آینده دار اسپانیایی به جمع بازیگران فصل جدید سرقت پول اضافه شده اند. بر اساس شایعات یکی از این دو نفر قرار است در زمره دشمنان شخصیت های اصلی قرار گیرد. هرچند دقیقا نمی دانیم این دشمن جدید کیست و چه ویژگی هایی دارد، اما الکس پینا او را چنین توصیف نموده است: یک دشمن کاریزماتیک، باهوش و قابل توجه که می تواند شخصیت های محوری داستان را به چالش بکشد.

فیلم برداری فصل پنجم این مجموعه به زودی شروع خواهد شد و در سال 2021، طی 10 قسمت به وسیله نتفلیکس پخش می گردد. فصل چهارم سرقت پول که 15 فروردین (3 آوریل) پخش شد، توانست در ماه نخست انتشارش بیش از 65 میلیون بیننده پیدا کند و تنها فصل سوم سریال چیزهای عجیب با 67 میلیون بیینده در سال میان سریال های پخش شده از نتفلیکس طی سال 2020 عملکرد بهتری نسبت به این مجموعه داشته است.

منبع: EW

منبع: دیجیکالا مگ

به "سریال سرقت پول (Money Heist) برای فصل پنجم و پایانی تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال سرقت پول (Money Heist) برای فصل پنجم و پایانی تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید