سرمربی سوهان محمدسیما: اصلاً به جادوگری اعتقاد نداریم، طرح این موضوعات به سود فوتسال نیست

به گزارش وبلاگ وبکو، حسین صبوری، سرمربی تیم فوتسال سوهان محمدسیمای قم، استفاده این تیم از جادوگری را رد کرد.

سرمربی سوهان محمدسیما: اصلاً به جادوگری اعتقاد نداریم، طرح این موضوعات به سود فوتسال نیست

حسین صبوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ وبکو، درباره رجحان یک بر صفر تیم فوتسال سوهان محمدسیمای قم مقابل فرش آرای مشهد در اولین بازی پلی آف لیگ برتر گفت: بازی بسیار سنگینی بود. فرش آرا در هفته های اخیر نتایج خیلی خوبی کسب نموده است و پیش بینی می کردیم که چنین بازی دشواری داشته باشیم. خدا را شکر با زحمات بازیکنان توانستیم از این بازی سخت، سربلند بیرون بیاییم و امیدوارم بتوانیم از دور نخست پلی آف عبور کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم سوهان محمدسیمای می تواند با رجحان در دیدار دوم مرحله پلی آف، راهی دور نیمه نهایی گردد یا خیر، توضیح داد: در این مرحله هیچ چیز تعیین نیست. همان طور که در مشهد توانستیم فرش آرا را شکست دهیم، ممکن است این تیم بتواند ما را در قم غافلگیر کند. به همین دلیل نمی توانیم چیزی را تمام شده بدانیم. همه تیم های حاضر در پلی آف کیفیت بالایی دارند و تیمی نمی تواند به راحتی به دور بعد صعود کند.

سرمربی تیم سوهان محمدسیمای قم درباره اینکه گفته می گردد بازیکنان این تیم از یاری جادوگری بهره برده اند، اظهار داشت: بازیکنان ما برای این پیروزی دوندگی زیادی داشتند و طرح این موضوعات به نفع فوتسال نیست. دروازه بان ما و سایر بازیکنان زحمت بسیاری کشیده اند و صحبت درباره جادوگری درست نیست. ما اصلاً به جادوگری اعتقاد نداریم.

صبوری با بیان اینکه هر تیمی برای رسیدن به موفقیت باید کوشش کند، به وبلاگ وبکو گفت: سوهان و فرش آرا زحمت کشیدند و موقعیت های فراوانی داشتند. با این حال ما از یک فرصت خود بهره بردیم و به گل رسیدیم. شاهد دیداری جوانمردانه و پایاپای بودیم و بحثی درباره جادوگری در میان نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سرمربی سوهان محمدسیما: اصلاً به جادوگری اعتقاد نداریم، طرح این موضوعات به سود فوتسال نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی سوهان محمدسیما: اصلاً به جادوگری اعتقاد نداریم، طرح این موضوعات به سود فوتسال نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید