زمان برگزاری و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون پذیرش دستیار فلوشیپ پزشکی اعلام شد

به گزارش وبلاگ وبکو، آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1401 روز پنجشنبه 12 خرداد برگزار می گردد و داوطلبان می توانند در روز های 10 و 11 خرداد کارت ورود به جلسه را دریافت نمایند.

زمان برگزاری و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون پذیرش دستیار فلوشیپ پزشکی اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ وبکو، کارت ورود به جلسه آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1401 در روز های سه شنبه و چهارشنبه 10 و 11 خردادماه 1401 به وسیله دانشگاه های علوم پزشکی متولی برگزاری آزمون توزیع می گردد.

آزمون کتبی (به صورت کاغذی و غیرمتمرکز و در بعضی موارد به صورت الکترونیک) ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 12 خرداد 1401 برگزار می گردد.

پس از برگزاری آزمون، آنالیز به اعتراضات آزمون کتبی روز آدینه 13 خرداد به وسیله دانشگاه های متولی برگزاری آزمون صورت می گیرد.

آزمون شفاهی تمامی رشته ها در روز های 16 تا 18 خردادماه برگزار می گردد، اما اطلاع رسانی جزئیات (زمان و مکان برگزاری مرحله شفاهی آزمون) بر عهده دانشگاه های متولی برگزاری آزمون خواهد بود.

در صورت احتیاج، امکان ادامه فرآیند برگزاری مرحله شفاهی آزمون از تاریخ 21 تا 23 خرداد نیز وجود خواهد داشت.

با اعلام روابط عمومی معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، کلیه دانشگاه ها به مدت 2 هفته پس از برگزاری و اتمام مرحله شفاهی آزمون موظف هستند اعتراضات آزمون شفاهی را آنالیز نمایند و نتیجه نهایی بعد از آنالیز های لازم به وسیله دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی با رعایت مقررات به وسیله دانشگاه های متولی برگزاری آزمون اعلام می گردد.

دانشگاه های علوم پزشکی مجری برنامه آموزشی موظف هستند پس از اطلاع رسانی به داوطلبین در تاریخ معین شده نسبت به دریافت اعتراضات مرحله شفاهی آزمون، آنالیز اعتراضات به وسیله گروه های تخصصی و نیز اعمال نتایج آن اقدام نمایند. پس از آن هیچ گونه اعتراضی از سوی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی قابلیت آنالیز نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "زمان برگزاری و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون پذیرش دستیار فلوشیپ پزشکی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون پذیرش دستیار فلوشیپ پزشکی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید