در سنت پترزبورگ زیر کدام سقف برویم!؟

به گزارش وبلاگ وبکو، هتل های سنت پتزربورگ

شهر سنت پتزربورگ که به مرکز شمالی روسیه معروفیت دارد، یکی از منطقه ها گردشگری پرطرفدار به خصوص در فصل تابستان است و گردشگر های زیادی برای تماشا شب های روشن به این شهر سفر می نمایند. خبر خوب این که طی سالهای اخیر هتل ها، مهمان خانه های مختلفی برای پذیرایی از مسافران در این شهر شروع به کار نموده اند و امکانات اقامتی این شهر را توسعه داده اند.

در سنت پترزبورگ زیر کدام سقف برویم!؟

بعد از فصل تابستان تعداد مسافران بسیار کم می گردد و قیمت هتل ها به نصف قیمت تابستان کاهش پیدا می نماید. اگر سرما برایتان مساله مهمی نیست، می توانید در فصل هایی که گردشگر کمتری دارد به این شهر سفر کنید و مقداری زیادی از هزینه های خود را کم کنید. این شهر در پاییز و زمستان هم خلوت تر است و هم می توانید از طبیعت زیبای پاییزی و زمستانی لذت ببرید. وبلاگ وبکو چند اقامتگاه این شهر را به شما معرفی میکند:

کوباهاستل (Cubahostel)

اقامت در یک محل گران قیمت با هزینه کم چطور است؟ کوبا هاستل از سال 2006 تا به امروز تعداد زیادی از مسافران کوله گرد را از سراسر جهان به خود جذب نموده است. این هاستل در پشت کلیسای کازان قرار گرفته است و با خیابان اصلی نوسکی پروسپکت دو دقیقه پیاده فاصله دارد. در نزدیکی این هاستل سایت های اصلی، کافه ها و کافه تریاهای مختلفی وجود دارد. قیمت اتاق 10 تختخوابی زیاد است. برای بودن در فضای خصوصی تر می توانید از اتاق های 8،6،4 و2 تختخوابی بهره ببرید. هر چه تعداد تخت ها کمتر باشد قیمت ها کمی بیشتر می گردد. حمام، آشپزخانه مجهز و سالن مشترک دارد و امکان استفاده از خدمات خشکشویی فراهم شده است.

اوکتیابرسکایا (Oktyabrskaya)

هتل اوکتیابرسکایا با دو ساختمان بزرگ وچند صد اتاق، یکی از هتل های قدیمی شهر محسوب می گردد که در سال 1851 افتتاح شده است، اما برخلاف سایر هتل های قدیمی دیگر که ظاهری سلطنتی دارند، قیمت های مناسبی دارد. اگر دنبال جایی هستید که خدمات اضافی ندارد و از هاستل بهتر است (مثلاً دارای حمام خصوصی است)، اینجا محل مناسبی است. در این هتل آرایشگاه، دفتر گردشگری، صرافی و رستوران نیز وجود دارد. یکی دیگر از مزایای هتل محل آن است که در روبروی ایستگاه قطار موسکوفسکی بوده و دسترسی خوبی به قطار های موسکو، مترو و سایر وسایل نقلیه دارد. از طرفی دیگر در انتهای خیابان نوسکی پروسپکت قرار گرفته است که دسترسی به مراکز خرید و سایت های دیدنی را آسان می نماید.

آنابل (Anabel)

آنابل هتل بزرگی نیست و بیشتر شبیه بخشی از مجموع پنج مینی هتل است. هر بخش دارای پذیرش است و در یک ساختمان بزرگ قدیمی با منظرهی به خیابان نوسکی پروسپکت قرار گرفته است. این هتل تنها 5 دقیقه با ایستگاه قطار موسکوفسکی فاصله دارد و اگر با قطار بین موسکو و سنت پترزبورگ سفر می کنید، محل مناسبی است. قهوه و چای در تمام ساعات به صورت رایگان سرو می گردد و سایر امکانات دیگر از جمله وای فای رایگان، تهویه هوا نیز فراهم شده است. اتاق های مختلفی با کیفیت متفاوت و با میانگین قیمت میانه وجود دارد، که همگی تمیز و راحت و دنج هستند.

سه پل (3MostA)

3MostA به معنای سه پل است. این هتل زیبا در نزدیکی سه پل موجود بر روی کانال گریبایدوف و رودخانه مویکا قرار گرفته است و منظره بسیار زیبایی دارد. خیابان های اطراف این هتل از یک سو به میدان پالاس و کاخ زمستانی با موزه هرمیتاژ و از سویی دیگر به کلیسای ناجی خون ریخته شده (گنبد آبی این کلیسا از اتاق منظره وسیع، از بالکن پشت بام و رستوران طبقه بالا دیده می گردد) می رسد. این هتل همه امکانات لوکس را با قیمت نه چندان زیاد در اختیار شما می گذارد.

آستوریا و آنگلتر (Astoria & Angleterre)

این دو هتل در کنار هم و با امکانات لوکس متفاوت در میدان سنت ایزاک قرار دارند. هر دو هتل دارای اتاق های بزرگ و منظره فوق العاده زیبا به کلیسای سنت ایزاک هستند، که گنبد طلایی زیبایش در ارتفاع 333 متری، جلب توجه می نماید. در حالی که بیرون ساختمان های این دو هتل شبیه هم هستند اما هتل آنگلتر بیشتر یک هتل بیزنس کلاس و مقرون به صرفه تر است. این هتل در سال 1840 ساخته شده است و جایی است که شاعر محبوب روسی سرگئی یسنین، در سال 1925 در آن خودکشی کرد. همسایگی این هتل یعنی هتل آستوریا، یک هتل لوکس با قدمت 100 ساله است، که بیشتر مناسب افراد ثروتمند می باشد.

منبع: www.travelchannel.com

منبع: الی گشت

به "در سنت پترزبورگ زیر کدام سقف برویم!؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سنت پترزبورگ زیر کدام سقف برویم!؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید