دختر کرجی نابغه فوتبال ایران ، هلنا کاظم پور کیست؟

به گزارش وبلاگ وبکو، حوادث خبرنگاران: دختر کرجی نابغه فوتبال است.

دختر کرجی نابغه فوتبال ایران ، هلنا کاظم پور کیست؟

هلنا کاظم پور نام یک دختر 11 ساله است.هلنا کاظم پور اهل کرج است.هلنا کاظم پور به فوتبال علاقه زیادی دارد و هلنا کاظم پور حرکات نمایشی فوتبال را به خوبی یاد گرفته است.هلنا کاظم پور می گوید رکورد مسی را زده است.

به گزارش اختصاصی خبرنگار وبلاگ وبکو، با شور و هیجان از آرزوهایش حرف می زند:می خواهم برترین فوتبالیست جهان شوم.پزشک شوم و نویسنده خوبی باشم.

وقتی با هلنا به جهان آرزوهایش سفر می کنم باور نمی کنم که او تنها 11 سال دارد.آرزوهایش به میزان هزار سال قدرت به او داده است.کوشش و انگیزه در این دختر بچه ایرانی ستودنی است.

صبح یک روز کاری مثل همه روزهاست که با او صحبت می کنم.صحبت های صادقانه اش در اول صبح آن چنان عطر زندگی در فضای روزگارم می پاشد که گویی روزم ساخته می گردد.

هلنا کاظم پور،دختری با استعداد و تواناست که مثل خیلی از بچه ها این سرزمین می تواند با کوشش و موفقیت قله های موفقیت را فتح کند.او هرگز در هیچ کلاس فوتبالی شرکت ننموده اما با تمرین حدودا 7 ساعت در روز در کنار برادرش مهارت زیادی در فوتبال پیدا نموده و حرکات نمایشی زیادی اجرا می نماید.هلنا کاظم پور نابغه فوتبال است و استعدادی است که اگر پرورش پیدا کند می تواند یکی از افتخارات این مرز و بوم باشد.

هلنا کاظم پور نابغه فوتبال ایران است

هلنا کلاس ششم است.با اعتماد بنفس از خودش صحبت می نماید و می گوید رکورد مسی را هم زده است:کلاس ششم هستم و علاقه زیادی به فوتبال دارم.فوتبال را برادرم به من یاد داده و روزی 7 تا 8 ساعت در خانه تمرین می کنم اما تا به حال هیچ کلاس فوتبالی نرفته ام.دوست دارم روزی در کلاس های بهناز طاهرخانی و ساراقمی شرکت کنم.

صحبت به اینجا که می رسد با ذوق و شوق بچه هاه اش می گوید:یک بار ساراقمی من را در فضای مجازی لایک کرد.او الگوی من در ورزش است.یک بار هم آقای فغانی من را لایک کرد.لایک یک داور ایرانی دیگر به نام آقای اکرمی را هم گرفتم.

هلنا از آرزوهایش می گوید:دلم می خواهد روزی برترین فوتبالیست جهان شوم.اما فوتبال روی درسم تاثیر منفی نگذاشته و درسم خوب است.دوست دارم دکتر شوم.نوشتن را هم خیلی دوست دارم.یک بار آقای حسن دولت آبادی یکی از نوشته های من را خواند و خیلی من را تشویق کرد.

وقتی هلنا از ورزش حرف می زند،چیزی جلو دار آرزوهای او نیست:تا به حال کسی به من نگفته که چرا فوتبال را انتخاب کردی و ورزشی مردانه است.اما اگر هم بگویند من اهمیتی نمی دهم.گاهی پیش می آید که وارد بازی فوتبال می شوم و با پسرها بازی می کنم اما همه آنها را دریبل می کنم.

منبع: رکنا

به "دختر کرجی نابغه فوتبال ایران ، هلنا کاظم پور کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختر کرجی نابغه فوتبال ایران ، هلنا کاظم پور کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید