خبرنگاران دستگیری سه دزد در همدان

به گزارش وبلاگ وبکو، همدان- خبرنگاران- رییس پلیس آگاهی همدان گفت: سه دزد حرفه ای که اقدام به سرقت اموال با ارزش از 12 منزل مسکونی در سه استان نموده بودند در همدان شناسایی و دستگیر شدند.

خبرنگاران دستگیری سه دزد در همدان

سرهنگ کارآگاه علی اسد بیگی روز یکشنبه در تشریح این خبر گفت: چند دزد در روزهای پایانی هفته پس از اطمینان از خالی از سکنه بودن منزل اقدام به سرقت طلا، وجه نقد و اشیاءکم حجم می کردند.

وی اضافه نمود: ماموران پلیس آگاهی با بکارگیری شگردهای پلیسی، تحقیقات میدانی و آنالیز تصاویر دوربین های مدار بسته محل های سرقت، تصویر یک دستگاه خودرو پژو را به دست آوردند که پس از استعلام از سامانه پلیس تعیین شد این خودرو متعلق به فردی سابقه دار ساکن در یکی از شهرستان های مجاور است.

رییس پلیس آگاهی استان همدان ادامه داد: با اخذ نیابت قضایی تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان همدان با همکاری و اقدام به موقع کارکنان پلیس آگاهی شهرستان یاد شده باند سه نفره دزدان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل کردند.

سرهنگ اسدبیگی اضافه نمود: متهمان در بازپرسی های فنی و تخصصی، به 6 فقره سرقت اموال با ارزش موجود در منزل به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال در شهرستان همدان، 3 فقره سرقت در شهرستان ساوه و سه فقره سرقت در شهرستان رباط کریم اعتراف کردند.

وی گفت: همه محل های سرقت و مالباختگان با هدایت دزدان شناسایی و متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند.

کشف 22 کیلوگرم گُل در رزن

فرمانده انتظامی رزن گفت: در راستای برخورد قاطعانه با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات دقیق اطلاعاتی یکی از فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی کردند.

سرهنگ علی زنگنه اضافه نمود: متهم در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و 22 کیلوگرم ماده مخدر از نوع گل از وی کشف شد که این قاچاقچی پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

وی تاکید نمود: مبارزه با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت های ماموریتی پلیس است بنابراین از تمام شهروندان درخواست می گردد هر گونه اخبار مربوط به این موضوع را به وسیله تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دستگیری سه دزد در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگیری سه دزد در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید