تکمیل بهسازی فازاول روستای سوزن از توابع شهرستان رزن

به گزارش وبلاگ وبکو، بهسازی فاز اول روستای سوزن از توابع شهرستان رزن با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور تکمیل و به بهره برداری رسید.

تکمیل بهسازی فازاول روستای سوزن از توابع شهرستان رزن

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ وبکو از همدان،محمد رضا شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن در مراسم بهره برداری از فاز اول روستای سوزن بیان کرد: پیگری های نماینده این شهرستان موجب شده که در گرزین در مورد نوسازی، بهسازی و مقاوم سازی از میانگین کشور پیشرو باشد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان هم با اشاره به اینکه عملیات عمرانی بهسازی معابر روستا های رزن ودرگرزین با اعتباری بالغ بر 38 میلیارد تومان از سال گذشته شروع و اکنون به اتمام رسیده است، ادامه داد: تا به امروز عملیات آسفالت 27 روستا از توابع رزن و درگزین نیز صورت گرفته است.

حسن ظفری با بیان اینکه در 31 روستای شهرستان گرزین فاز یک طرح هادی خود را شروع کردند، یاد آور شد: درشهرستان درگزین طرح هادی به شکل صد درصد اجرا شده است.

او گفت: سال جاری فاز اول عملیات بهسازی روستای سوزن به اندازه 600متر و اعتبار بالغ بر دو میلیارد و صد میلیون انجام شد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهرستان رزن در بحث صدور سند دراستان پیشگام است، گفت: در شهرستان رزن و درگرزین 22هزار واحد مسکن روستایی وجود دارد که بالغ بر 20هزار واحد از تسهیلات بهسازی و نوسازی استفاده کردند.

ظفری شاخص صدور سند مالکیت در شهرستان در گرزین را 94درصد بیان کرد و ابراز داشت:بهسازی این روستا با اعتبار بالغ بر 21150 میلیون به بهره برداری رسید.

این مسئول اضافه نمود: تا به امروز 248 فقره تسهیلات مقاوم سازی به روستاییان ارائه شده بعلاوه تعداد 359 جلد سند تیز صادر شده است.

ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تکمیل بهسازی فازاول روستای سوزن از توابع شهرستان رزن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل بهسازی فازاول روستای سوزن از توابع شهرستان رزن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید