ترامپ برای خانواده قربانیان کرونا پیغام فرستاد:شبها خوابم نمی برد

به گزارش وبلاگ وبکو، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در گفت وگو با شبکه ای بی سی نیوز در واکنش به انتقادها از فرایند افزایشی شمار مرگ ومیرهای ناشی از ویروس کرونا و ابراز همدردی نکردن با خانواده قربانیان، گفت: می خواهم بگویم دوستتان دارم؛ هر کاری از دستمان برآمده، نموده ایم؛ به علت ناراحتی از شمار زیاد قربانیان کرونا نمی توانم بخوابم.

ترامپ برای خانواده قربانیان کرونا پیغام فرستاد:شبها خوابم نمی برد

به نوشته تارنمای این رسانه آمریکایی، ترامپ همچنین احتمال داد شمار مرگ ومیر با کاهش محدودیت های قرنطینه و بازگشایی کسب وکارهای کشورش افزایش یابد.

در ادامه مطلب ای بی سی نیوز آمده است: ترامپ که برای ابراز همدردی نکردن با خانواده بیش از 70 هزار قربانی کرونا، مورد انتقاد نهاده شده، در پاسخ به این پرسش که با توجه به فراتر رفتن شمار تلفات آمریکا از کشته های جنگ ویتنام، چه پیامی برای خانواده های قربانیان دارد، گفت: می خواهم بگویم دوستتان دارم و هر کاری که از دستمان برآمده، نموده ایم. دولت اقدامات اضافی و بیشتری برای حفاظت از افراد بالای 60 ساله در نظر گرفته است؛ می خواهیم مقدار بسیار زیاد و بی سابقه ای پول به مردم بدهیم.

براساس این گزارش، ترامپ در نخستین سفر مهم خود در نزدیک به 2 ماه گذشته، به هیچ بیمارستان یا مراکز پزشکی و درمانی نرفت؛ بلکه از یک کارخانه فراوری ماسک های حفاظتی در فینیسک ایالت آریزونا ملاقات کرد.

روزنامه واشنگتن پست در اواخر ماه گذشته (آوریل) در تحلیلی نوشت: ترامپ در مجموع 13 ساعت نشست های روزانه کاخ سفید برای اطلاع رسانی درباره کرونا و چهار ساعت و نیم صرف تسلیت گویی به شهروندانی نموده است که اعضای خانواده شان قربانی کووید-19 شده اند.

ترامپ همچنین پیش بینی های جدید که نشانه دوبرابر شدن شمار قربانیان کرونا در آمریکا تا حدود 130 هزار نفر در نتیجه کاهش محدودیت ها خواهد بود را کم اهمیت دانست.

با وجود شمار بالای قربانیان کرونا در آمریکا، ترامپ اذعان نموده که فقط با تعداد انگشت شماری از خانواده های قربانیان تماس گرفته است.

وی گفته، من فقط با سه یا چهار خانواده که با من نسبتی نداشته اند سخن گفته ام؛ یک دوست بسیار خوبم و سه دوست دیگرم را از دست داده ام.

براساس این گزارش، ترامپ به جزئیات افرادی که با آنان تماس داشته، ماجرای آنها و ... اشاره ای نکرد و به سرعت به مساله بازگشایی مدارس پرداخت.

ترامپ در ماه گذشته از فوت دوستش به نام استانلی چرا که در نیویورک در زمینه ساخت وساز و خریدوفروش املاک فعالیت می کرد، سخن گفت که به شدت از این مساله ناراحت شده بود.

به نوشته روزنامه واشنگتن پست، رییس جمهوری آمریکا برخلاف توصیه هایش به استفاده از ماسک حفاظتی، هنگام بازدید از کارخانه فراوری ماسک شهر فونیکس در جریان سفر دیروز (سه شنبه) به ایالت آریزونا، حاضر به استفاده از ماسک نشد و فقط از عینک محافظ چشم استفاده کرد.

گفته می گردد در جریان بازدید از کارخانه فراوری ماسک آریزونا همراهان ترامپ نیز حاضر به استفاده از ماسک های حفاظتی نشدند و تنها از عینک های ایمنی استفاده کردند.

مایک پنس معاون ترامپ نیز در ماه گذشته به علت استفاده نکردن از ماسک حفاظتی هنگام بازدید از بیماران کلینیک مایو مورد انتقاد تند اصحاب رسانه نهاده شد. ،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

به "ترامپ برای خانواده قربانیان کرونا پیغام فرستاد:شبها خوابم نمی برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ برای خانواده قربانیان کرونا پیغام فرستاد:شبها خوابم نمی برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید