انتقاد شورای اسلامی شهر بجنورد از نبود ماشین آتش نشانی با نردبان بلند

به گزارش وبلاگ وبکو، نائب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با اشاره به حفاری های انجام گردیده توسط دستگاه های خدمات رسان در شهر بجنورد گفت: حفاری توسط دستگاه های خدمات رسان به خصوص در برخی کوچه های حواشی این شهر انجام گردیده اما به حال خود رها گردیده اند.

انتقاد شورای اسلامی شهر بجنورد از نبود ماشین آتش نشانی با نردبان بلند

به گزارش وبلاگ وبکو، جمشید گریوانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بجنورد اضافه کرد: مدتی است که مردم برای حل این مشکل به شورا مراجعه و اعلام می نمایند که به شهرداری برای آسفالت قسمت های حفاری گردیده مراجعه نموده ایم اما بیان گردیده که دستگاه خدمات رسانی که حفاری را انجام داده باید آسفالت را انجام دهند.

وی اظهار داشت: هم اکنون برخی کوچه های این شهر به علت حفاری های انجام گردیده و عدم رسیدگی به آن تبدیل به میدان مین گردیده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در ادامه با بیان این که مرکز خراسان شمالی فاقد ماشین آتش نشانی با نردبان بلند است، ادامه داد: این موضوع بارها مطرح و تکرار گردیده است اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

گریوانی اظهار کرد: وزیر کشور پس از حادثه پلاسکو قول داد که به هفت شهر که یکی از آن ها بجنورد بوده این ماشین را اختصاص دهد اما هنوز این امر انجام نگردیده است.

وی توضیح داد: علاوه بر آن حتی وزیر کشور در آخرین سفری که به خراسان شمالی داشت نیز این قول را داد و گفت که مشکل اختصاص نردبان حل است اما هنوز هیچ ماشین آتش نشانی با نردبان بلند به شهر بجنورد اختصاص نیافته و باید در خصوص این موضوع پاسخگو باشد.

این مقام مسئول هم چنین به موضوع آلایندگی وسایط نقیله عمومی شهرداری بجنورد اشاره نمود و گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر فرسوده است و همین ماشین ها موجب آلاینده شدن این شهر می شوند.

گریوانی اضافه کرد: 70 تا 80 درصد وسایل حمل و نقل عمومی شهر بجنورد باید از گردونه فعالیت خارج شوند و 100 درصد مشکل زیست محیطی دارند.

وی یادآور شد: استاندار و وزیر کشور برای حل این مشکل دست ما را بگیرند و یاری نمایند که حل گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انتقاد شورای اسلامی شهر بجنورد از نبود ماشین آتش نشانی با نردبان بلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد شورای اسلامی شهر بجنورد از نبود ماشین آتش نشانی با نردبان بلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید