استان سمنان میزبان 7 دوره مربیگری فوتبال و فوتسال خواهد شد

به گزارش وبلاگ وبکو، سید حسین زرگر ظهر شنبه در مراسم اختتامیه اولین دوره کلاس مربیگری فوتسال سطح دو آسیا به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان از برگزاری هفت دوره مربیگری در امسال در رشته های فوتبال و فوتسال اطلاع داد و بیان نمود: برگزاری هفت دوره آموزشی دیگر در سال آینده پیش بینی شده است.

استان سمنان میزبان 7 دوره مربیگری فوتبال و فوتسال خواهد شد

وی با بیان اینکه برای اولین بار است که کلاس مربیگری فوتسال سطح دو آسیا در استان سمنان برگزار شده است، اضافه نمود: این دوره با شرکت 19 نفر از سراسر کشور در دو بخش تئوری و عملی زیر نظر علیرضا رعدی مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا از تاریخ 30 بهمن الی ششم اسفندماه 1400 به مدت برگزار و امروز شاهد مراسم اختتامیه آن هستیم.

رئیس هیئت فوتبال استان سمنان با بیان اینکه برگزاری سه دوره دانش افزایی ویژه مربیان در سطح استان طی امسال از جمله اقدامات هیئت فوتبال برای توسعه کیفی مربی گری در رشته های فوتبال و فوتسال بوده است، گفت: چهار دوره دانش افزایی مربیان برای سال آینده پیش بینی شده است.

زرگر با بیان اینکه در این برنامه علاوه بر ارتقای دانش مربیان، نحوه مدیریت و برنامه ریزی در مربیگری با حضور استادان آموزش داده می گردد، گفت: برگزاری کلاس ها و کارگاه های دانش افزایی برای رشد و ارتقای سطح کیفی، دانش فنی و آشنایی با مسائل روز فوتبال بسیار مفید و کاربردی است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استان سمنان میزبان 7 دوره مربیگری فوتبال و فوتسال خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان سمنان میزبان 7 دوره مربیگری فوتبال و فوتسال خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید