استارت آپ نو در حوزه حمل و نقل در تهران

به گزارش وبلاگ وبکو، خبرنگاران با احمد تابنده درباره استارت آپ به همراه که قرار است بخش پیشنهاد راستا آن در 26 آذرماه به صورت آزمایشی آغاز به کار کند گفت و گویی داشته است.

استارت آپ نو در حوزه حمل و نقل در تهران

احتمالا خبرهایی را در هفته های اخیر شنیده اید که قرار است جایگاه های اتوبوس های تهران به فروش برسد. همین طور شاید بدانید که این خبر که صرفا یک تعبیر اشتباه از کار یک استارت آپ بود، سر و صدای زیادی به پا کرد؛ در حدی که شهردار تهران، پیروز حناچی را به واکنش در توییتر واداشت:

خبر و بحث های جانبی مطرح شده درباره فروش جایگاه های اتوبوس غلط است و موضوعیت ندارد. طی تماسی با معاون حمل ونقل، اکیدا به وی دستور دادم از اجرای هر طرحی که موجب نگرانی شهروندان شود خودداری کنند.

به هر حال وبلاگ وبکو در پی این اخبار در پی سرنخ ها رفت و به استارت آپ به همراه رسید. مصاحبه ای با مدیرعامل این شرکت، ، ترتیب داده ایم که در ادامه می خوانید.

در ابتدا لطفا کمی در مورد ایده اصلی که قرار است اجرا شود توضیح دهید.

اصل این ایده از شما بود یا در کشورهای دیگر نیز اجرا شده است؟

آیا پیش از شروع کار، تحقیقاتی اجرا شده است که استقبال از این سرویس چقدر خواهد بود؟

این سرویس چه مزایایی دارد؟

در زمینه سفرهای تفریحی نیز برنامه ای دارید؟

شاید در این روزها که تهران و ساکنان آن اسیر آلودگی هوا شده اند، نیاز به راهکارهای نو، به خصوص در زمینه حمل و نقل عمومی بیشتر حس می شود و با گران تر شدن قیمت بنزین اهمیت این موضوع دو چندان نیز شده است.

این استارت آپ بخشی دارد به نام پیشنهاد جهت که مخاطبان می توانند جهت های روزانه خود را در آن قسمت وارد کنند. جهتهایی که تعداد قابل توجهی درخواست آن را داشته باشند، به این سیستم اضافه خواهد شد.

منبع: کجارو

به "استارت آپ نو در حوزه حمل و نقل در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت آپ نو در حوزه حمل و نقل در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید