آشنایی با برترین برند های آرایشی و بهداشتی ایرانی برای مراقبت از پوست و مو

به گزارش وبلاگ وبکو، با ورود غیرقانونی بعضی از لوازم آرایشی بهداشتی به ایران نمی توان در خصوص کیفیت و اصالت آنها با اطمینان سخن گفت. لذا استفاده از برند های آرایشی و بهداشتی ایرانی مطمئن تر بوده و نشان از اصالت کالا دارند. از طرفی دیگر ارزان تر نیز هستند. در ادامه، شما را با بعضی از برترین برند های آرایشی و بهداشتی ایرانی برای مراقبت از پوست و مو آشنا می کنیم.

آشنایی با برترین برند های آرایشی و بهداشتی ایرانی برای مراقبت از پوست و مو

تنها بعضی از محصولات خارجی در ایران نمایندگی دارند. سایر محصولات خارجی به علت تعیین نبودن اصل بودن شان قابل اطمینان و اعتماد نیستند. در عین حال دارای قیمت بالاتری نسبت به محصولات مشابه ایرانی هستند. بنابراین برترین پیشنهاد استفاده از محصولات ایرانی قابل اطمینان است. با این کار هم از محصولات داخلی حمایت نموده و هم مراقب جیب خودتان هستید.

مای (MY)

به جرات می توان گفت به قدری کیفیت محصولات برند مای بالاست که اغلب افراد بر این باورند که یکی از برند های آرایشی و بهداشتی خارجی است. کیفیت محصولات این شرکت در سطح بین المللی بوده؛ به طوری که پیروز به اخذ استاندارد ISO22726 که یکی از بااعتبارترین استانداردهای بین المللی لوازم آرایشی بهداشتی دنیا (آنالیز کیفیت لوازم آرایشی و بهداشتی گران) محسوب می گردد؛ شده است.

از ویژگی های این کمپانی می توان به تنوع و گستردگی محصولات آن در زمینه های مختلف مراقبت از پوست و مو اشاره نمود. بعلاوه این محصولات با ساختار ژنتیکی پوست و موی ایرانی بسیار سازگار هستند ؛ به طوری هواداران بی شماری در بین ایرانی ها دارند. از محصولات مای می توان به انواع مرطب کننده، رژ لب، شامپو، کرم پودر و … اشاره نمود.

هیدرودرم

یکی دیگر از برند های آرایشی و بهداشتی ایرانی لابراتور پارس حیان بوده که هیدرودرم از شاخص ترین محصولات مراقبت از پوست و موی این کمپانی است. این لابراتور تا کنون پیروز شده برندهای نام آشنا و معتبری مانند هیدرودرم، فولیکا، آردن و هرباسنس را به بازار معرفی کند. محصولات مراقبت از پوست و مو برند هیدرودرم بسیار متنوع است. انواع ضدآفتاب، لوسیون، تونر، شامپو، آرایش پاک کن، محرک رشد ناخن و … از محصولات شاخص آن محسوب می شوند. برای خرید محصولات از فروشگاه لوازم آرایشی سلین بازدید نمایید.

کالیستا (callista)

از دیگر برند های آرایشی و بهداشتی ایرانی می توان به کالیستا اشاره نمود. اولین نکته ای که در خصوص محصولات کالیستا به چشم می خورد کیفیت و طراحی رنگ های مجذوب کننده در بسته بندی آنهاست. درست است که تنوع کالاهای این برند زیاد نیست؛ اما از کیفیت ایده آل محصولات آن نمی گردد گذشت. این کمپانی ایرانی مواد اولیه محصولات خود را از اروپا و آمریکا وارد می نماید؛ اما فرمولاسیون آنها در آزمایشگاه این شرکت فراوری و تست می گردد. از دسته محصولات آرایشی کالیستا می توان به چشم، صورت، لب و ناخن اشاره نمود. محصولات این برند نیز فاقد هرگونه سرب و پارابن است.

فولیکا

از دیگر برند های آرایشی و بهداشتی ایرانی باید به فولیکا اشاره نمود. محصولات این شرکت از سال 86 وارد بازار شده و در این مدت توانسته مشتریان بسیاری را به دست آورد. بیشترین معروفیت فولیکا، مدت اثرگذاری محصولات آن به خصوص انواع شامپو است. در فراوری محصولات مراقبت از پوست و موی فولیکا از عصاره های گیاهی و ویتامین های مغذی استفاده شده ؛ به طوری که انواع شامپوهای تقویت کننده، اسپری های محافظت از مو و … از کیفیتی استاندارد برخوردار هستند.

سینره (Cinere) و این لی (INLAY)

نام سینره برای هواداران مراقبت از پوست و مو بسیار آشناست. این برند به همراه این لی از گروه های لابراتور داروهای گیاهی طبیعت زنده بوده از سال 76 تا به امروز فعالیت دارد. محصولات این کمپانی پیروز ایرانی از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند. از محصولات مطرح سینره می توان به انواع ضدآفتاب، لوسیون، شامپو و … اشاره نمود. بعلاوه انواع رژ لب، لاک، کرم پودر، پنکک و … برند این لی از محصولات باکیفیت با استانداردهای دنیای برخوردار است ؛ تا این حد که از سرب و پارابن در ساخت آنها استفاده نمی گردد. بنابراین یا خیالی آسوده می توان از این محصولات که فراوری یکی از برند های آرایشی و بهداشتی صاحب نام ایرانی است استفاده کرد.

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی سلین بیوتی از برترین فروشگاه های اینترنتی خرید لوازم آرایشی و بهداشتی است که با ارائه برترین محصولات ایرانی و خارجی در خدمت شما عزیزان می باشد. بعلاوه شما می توانید برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی کامان نیز از محصولات ما بازدید نمایید.

منبع: اتاق

به "آشنایی با برترین برند های آرایشی و بهداشتی ایرانی برای مراقبت از پوست و مو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با برترین برند های آرایشی و بهداشتی ایرانی برای مراقبت از پوست و مو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید