لک: به کمیته فوتسال گفتیم تیم ملی سال جاری از بازیکنان جوان استفاده کند، دیدار مقابل آذرخش را به فال نیک می گیرم

به گزارش وبلاگ وبکو، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت که این باشگاه با ارسال نامه ای به کمیته فوتسال، از این کمیته خواست که تیم ملی سال جاری از بازیکنان جوان استفاده کند.

لک: به کمیته فوتسال گفتیم تیم ملی سال جاری از بازیکنان جوان استفاده کند، دیدار مقابل آذرخش را به فال نیک می گیرم

رضا لک در گفت وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه وبلاگ وبکو وبلاگ وبکو پویا، درباره پیروزی 5 بر 4 تیم فوتسال گیتی پسند مقابل آذرخش بندرعباس گفت: تا شش دقیقه پایانی، موقعیت های خوبی ایجاد کردیم و گل های زیادی به ثمر رساندیم. در دقایق پایانی مسابقه که حریف رو به پاورپلی آورد، بازیکنان در دفاع عملکرد خوبی نداشتند و چهار گل خوردیم. این به بحث روانی برمی گردد که بازیکنان فکر می کردند بازی تمام گردیده و حریف را در دقایق پایانی جدی نگرفتیم.

وی با بیان اینکه گیتی پسند هنوز به هماهنگی کامل نرسیده است، توضیح داد: با توجه به اینکه سال جاری بازی های پلی آف را در پیش داریم، روی همه مسائل کار نکردیم و در ادامه مطمئناً بهتر از این می شویم. در طول هفته روی تیم آذرخش کار نموده بودیم و از آغاز بازی می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. با این حال این بازی را به فال نیک می گیرم. شاید به این تلنگر احتیاج داشتیم و باید از آن در دیدارهای بعدی استفاده کنیم.

سرمربی گیتی پسند در پاسخ به این پرسش که آیا صدرنشینی بلامنازع این تیم، انگیزه های بازیکنان این تیم را کاهش داده است یا خیر، اعلام کرد: با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر پلی آف دارد، بعید می دانم چنین اتفاقی اتفاق افتاده باشد. البته یکی دو گل حریف هم روی خوش شانسی بود، اما در مجموع دریافت چهار گل روی پاورپلی، ضعف تیم را نشان می دهد که قول می دهم این مشکل حل گردد.

لک در مورد دیدار حساس هفته آینده تیمش مقابل مس سونگون به وبلاگ وبکو گفت: مس قهرمان ایران و آسیا بوده و بازی مقابل این تیم همیشه سخت است. با این حال این مسابقه بازی آخر ما نیست و به بازیکنانم گفته ام که سه امتیاز دیدار مقابل آذرخش یا مس سونگون، تفاوتی ندارد. در مسیر درستی قرار داریم و امیدوارم این مسیر را ادامه دهیم. گیتی پسند و مس سونگون هر دو بازیکنان خوبی در اختیار دارند. کوشش می کنیم یک بازی باکیفیت و در شأن فوتسال ایران ارائه کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بابت حضور مهدی جاوید و سعید احمدعباسی در اردوی تیم ملی نگران است یا خیر، گفت: این موضوع نگران نماینده است. ما نامه ای به کمیته فوتسال ارسال کردیم و گفتیم با توجه به اینکه تیم ملی فوتسال سال جاری تورنمنت حساسی ندارد، کادر فنی این تیم از بازیکنان جوان استفاده کند و آنها را محکی جدی بزند. مربیان تیم ملی هم دغدغه های خودشان را دارند.

ما دوست داریم با تیم ملی تعامل کنیم و اجازه می دهیم که این دو بازیکن به اردوی تیم ملی بروند، سرمربی گیتی پسند با بیان این جمله توضیح داد: هفته گذشته تنها به دو بازیکن اجازه دادیم که به اردوی تیم ملی بروند، چون باید برای دیدار مقابل فرش آرا به مشهد می رفتیم. این هفته هم بازیکنان تا روز دوشنبه در اردوی تیم ملی هستند و پس از آن نمی توانیم با آنها تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم. این بازیکنان باید روز سه شنبه ریکاوری نمایند و چهارشنبه هم به تبریز سفر کنیم. جاوید و احمدعباسی بازیکنان تأثیرگذار ما هستند و در طول هفته زمانی برای تمرین با آنها نداریم. البته مس سونگون هم همین شرایط را دارد. با این حال بهتر بود از گیتی پسند و مس سونگون بازیکنی به تیم ملی دعوت نگردد و از کادر فنی تیم ملی می خواهم نگاهی به بازیکنان لیگ برتر و بازی های لیگ بیندازند. امیدوارم بازیکنان در تیم ملی خوب تمرین نمایند و با سلامت به تیم اضافه شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لک: به کمیته فوتسال گفتیم تیم ملی سال جاری از بازیکنان جوان استفاده کند، دیدار مقابل آذرخش را به فال نیک می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لک: به کمیته فوتسال گفتیم تیم ملی سال جاری از بازیکنان جوان استفاده کند، دیدار مقابل آذرخش را به فال نیک می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید