فوتبال دنیا، حمایت دیدیه دشان از پل پوگبا

به گزارش وبلاگ وبکو، فوتبال جهان- دیدیه دشان از شاگرد خود که این روزها در منچستریونایتد تحت فشار است، حمایت کرد.

فوتبال دنیا، حمایت دیدیه دشان از پل پوگبا

به گزارش وبلاگ وبکو، پل پوگبا که در قهرمانی تیم ملی فوتبال فرانسه در جام دنیای 2018 روسیه یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان تیم تحت راهنمایی دیدیه دشان بود، این روزها وارد جنگ لفظی با ژوزه مورینیو گردیده و اختلافات بین این دو هر روز ابعاد تازه تری پیدا می نماید. با تمام این اختلافات مورینیو روز گذشته (شنبه) پوگبا را در جریان شکست 3 بر یک در خانه وستهام از ابتدا در ترکیب شیاطین سرخ قرار داد، جایی که پل یکی از ضعیف ترین بازی های خود - به ادعای نشریه اکسپرس انگلیس با کسب نمره 4 از 10 - را به نمایش گذاشت و طرفداران این تیم را ناامید کرد.

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه اما به حمایت از شاگرد خود پرداخت و در خصوص مقایسه عملکرد این بازیکن در تیم ملی فرانسه و منچستریونایتد گفت: عملکرد پوگبا تنها بسته به خود او ندارد و این بسته این دارد که هم تیمی هایش و تیم چطور بازی می نمایند. قرار نیست یک بازیکن تیم را به پیروزی سوق دهد.

وی اضافه نمود: چیزهایی هست که مردم باید بدانند، اول اینکه تصویری از پوگبا وجود دارد که با چهره واقعی او تطابق ندارد. شاید این به این خاطر است که او کمی عجیب و غریب است و کمی اهل نمایش است. پل از سال 2013 با من کار می نماید و در این پنج سال عملکرد او تنها به خودش بستگی نداشته و در واقع عملکرد او جزئی از عملکرد تیم بوده است که این خیلی مهم است.

سرمربی خروس ها توضیح داد: تصویر وی در رسانه ها همه چیز را خیلی پیچیده کرد. رقم انتقال وی به منچستریونایتد خیلی بالا بود و مدیریت اوضاع - انتقاداتی که به رقم انتقال پوگبا می شد - در آن شرایط آسان نبود. در جریان جام دنیای اما پل موفق شد تصویر خوبی از خود ارائه دهد. پل با ایده های روشنی به جام دنیای آمد، او می خواست قهرمان دنیا گردد و این فکر را در سر داشت.

دیدیه دشان در انتها گفت: هر موقع که پوگبا صحبت نموده و خودش را بیان نموده، همیشه مثبت بوده است. او با صحبت هایش جو خوبی را در تیم ملی فرانسه به وجود آورد. پل تنها رهبر تیم نیست، اما یکی از رهبران تیم است و تیم به او احتیاج دارد. در زمین هم پوگبا همان کاری که لازم بود را برای تیم ملی فرانسه انجام داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، حمایت دیدیه دشان از پل پوگبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، حمایت دیدیه دشان از پل پوگبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید