دستگاه های اجرایی استان سمنان آماده پذیرایی زائران رضوی باشند

به گزارش وبلاگ وبکو، سید شهاب الدین چاوشی غروب شنبه در نشستی با اعضای ستاد موکب الرضا (ع) سمنان در محل سالن غدیر استانداری، ضمن بیان اینکه هفته ولایت زمانی برای تکریم زائران رضوی و هم همکاری دستگاه های اجرایی در ترویج فرهنگ غدیر است، تأکید کرد: کوشش برای زائران در ایام خاص مناسبتی مانند دهه ولایت و امامت اجری ویژه دارد.

دستگاه های اجرایی استان سمنان آماده پذیرایی زائران رضوی باشند

وی بابیان اینکه در چنین ایامی، فضائل و ارزش های دینی مضاعف می گردد، اضافه کرد: ارزش و اهمیت کار موکب داران در دهه ولایت، بسیار بالا است چراکه خدمت به زائران رضوی را شامل می گردد.

ضرورت افزایش ماندگاری مسافران

استاندار سمنان بابیان اینکه برپایی موکب و تکریم زائران همچنین باعث می گردد که ما شاهد افزایش ماندگاری مسافران و استراحت آن ها و درنتیجه کاهش تلفات رانندگی در جاده های کویری استان باشیم، اعلام کرد: ما اگر کاری کنیم که حتی یک زائر امام رضا(ع) کمتر صدمه بخورد، رسالتمان را صورت داده ایم.

چاوشی بابیان اینکه در کنار برطرف خستگی و کاهش تصادفات می توان فرهنگ غدیر را نیز در موکب ها گسترش داد، گفت: استمرار برپایی چنین موکب هایی قطعاً باقیات و صالحات است.

وی بابیان اینکه موکب الرضا(ع) حرکتی با اخلاص را در استان توسعه می دهد، ابراز داشت: سمنان، نماد دارالمرحمه است که این امر می تواند به جلوگیری از تفرقه در بین مردم بدل گردد امام رضا(ع) متعلق به یک گروه و دسته و شهر نیست بلکه ایشان متعلق به تمام مسلمانان و شیعیان هستند.

میزبانی زائران یک فرصت تاریخی

استاندار سمنان بابیان اینکه امام رضا (ع) برکت سرزمین ما است، تأکید کرد: فرصت تاریخی حضور ایشان در کشورمان باید مغتنم شمرده گردد و این حرکت پسندیده میزبانی از زائران رضوی در دهه ولایت قطعاً به استان های دیگر نیز سرایت خواهد نمود چراکه کار با اخلاص در همه جا مورد لطف خدا قرار می گیرد.

چاوشی همچنین میزبانی زائران رضوی را افتخاری برای استان سمنان دانست و گفت: پلیس راه می تواند در این روزهای دهه ولایت نسبت به کاهش جرایم رانندگی اقدام کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دستگاه های اجرایی استان سمنان آماده پذیرایی زائران رضوی باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه های اجرایی استان سمنان آماده پذیرایی زائران رضوی باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید