در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ انتشار فراخوان جشنواره ملی شعر طنز اراک همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش وبلاگ وبکو، حمید حسنی دبیر جشنواره ملی شعر طنز اراک گفت: فراخوان چهارمین دوره جشنواره ملی شعر طنز اراک روز 22 بهمن ماه امسال منتشر می گردد.

در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ انتشار فراخوان جشنواره ملی شعر طنز اراک همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

حمید حسنی دبیر جشنواره ملی شعر طنز اراک در تبادل نظر با خبرنگار ، در مورد برگزاری چهارمین دوره این جشنواره ادبی گفت: فراخوان چهارمین جشنواره ملی شعر طنز اراک و جشنواره ملی داستان کوتاه طنز اراک در 22 بهمن ماه امسال منتشر می گردد و رسما جشنواره شروع به کار می نماید به دلیل اینکه شاعران و نویسندگان به مدت زمان برگزاری این جشنواره اعتراض داشتند و می گفتند مهلت دو ماه برای ارسال اثر به جشنواره کافی نیست از این رو امسال فراخوان جشنواره را 22 بهمن منتشر می کنیم تا دوستان فرصت کافی برای ارسال اثر به جشنواره داشته باشند.

وی اضافه کرد: امسال قرار است در برگزاری جشنواره ملی شعر و داستان طنز اراک تغییراتی بدهیم به همین دلیل کارگاه هایی را همزمان با جشنواره در زمینه شعر و داستان برگزار می کنیم. موضوعات جشنواره چهارم هم مانند سه دوره قبل درباره مسائل شهری است اما حقوق شهروندی هم به موضوعات جشنواره چهارم اضافه شده است.

حسنی گفت: کتاب سه دوره برگزاری جشنواره ملی شعر و داستان طنز اراک را منتشر کردیم و در اختیار همکارانمان در شهرداری های سراسر کشور قرار دادیم. همکارانمان در شهرداری به مواردی که شاعران و داستان نویسان طنز در آثارشان اشاره نموده بودند توجه کردند و بیان مسائل از نگاه ادیبانه مورد توجه همکارانم در شهرداری ها نهاده شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ انتشار فراخوان جشنواره ملی شعر طنز اراک همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ انتشار فراخوان جشنواره ملی شعر طنز اراک همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید