جدیدترین اخبار درباره بازگشت زلاتان به میلان و خروج پوگبا از منچستر

به گزارش وبلاگ وبکو، مدیر برنامه های زلاتان ایبراهیموویچ درباره احتمال بازگشت این بازیکن به میلان سخن به میان آورد.

جدیدترین اخبار درباره بازگشت زلاتان به میلان و خروج پوگبا از منچستر

به گزارش وبلاگ وبکو و به نقل از اسکای اسپورت، زلاتان ابراهیموویچ بعد از جدایی از منچستر یونایتد راهی لیگ آمریکا شد و پیرهن لس آنجلس گلکسی را بر تن کرد.

در روزهای اخیر خبرهایی درباره بازگشت این مهاجم سوئدی به میلان به گوش رسیده است و همین باعث شد تا مدیر برنامه های این بازیکن سرشناس واکنش نشان دهد.

مینو رایولا، مدیر برنامه های زلاتان ایبراهیموویچ گفت: زلاتان به میلان برمی شود؟ تا الان که من با شما صحبت می کنم هیچ مذاکره ای صورت نگرفته است اما آماده مذاکره هستیم. زلاتان هیچ شرطی برای بازگشت به فوتبال اروپا مشخص ننموده است. باید دید که آیا باشگاه میلان پیشنهاد می دهد یا نه. لئوناردو، مدیر ورزشی میلان با زلاتان رابطه بسیار خوبی دارد. زلاتان روزهای خوبی را در میلان سپری کرد و این تیم همیشه در قلب او جای خواهد داشت.

رایولا، درباره پل پوگبا هافبک منچستر یونایتد هم گفت: دوست ندارم در شرایط کنونی درباره پوگبا صحبت کنم. همه می دانند که او روزهای خاصی را پشت سر می گذارد. با این حال باشگاه منچستر تاکید نموده که قصد فروش این بازیکن را ندارد.

او در بخش دیگری از صحبت های خود درباره وراتی اظهار کرد: او هم لحظات خوب و هم لحظات بدی در پاری سن ژرمن دارد و همه آن چه از او می خواهم این است که آرامشش را حفظ کند. در پاری سن ژرمن همه از وراتی راضی هستند و به زودی درباره تمدید قرارداد او صحبت خواهیم کرد.

مدیر برنامه های زلاتان ایبراهیموویچ در انتها به بالوتلی اشاره نمود و گفت: بالوتلی در فصل جاری شرایط خوبی در نیس نداشته است. باید او به روزهای خوبش برشود. هنوز تا ژانویه فرصت زیادی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جدیدترین اخبار درباره بازگشت زلاتان به میلان و خروج پوگبا از منچستر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین اخبار درباره بازگشت زلاتان به میلان و خروج پوگبا از منچستر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید