کوشش می کنم صندلی آرشیو ملی ایران را ارتقا دهم

به گزارش وبلاگ وبکو، مراسم تودیع و معارفه معاونین اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران پیش از ظهر امروز سه شنبه 20 شهریورماه با حضور اشرف بروجردی رئیس این سازمان و همچنین معاونین و مدیران این مجموعه در ساختمان آرشیو ملی ایران برگزار گردید.

کوشش می کنم صندلی آرشیو ملی ایران را ارتقا دهم

مهدی نوید ادهم دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش در مراسم معارفه علی زرافشان به عنوان معاون جدید اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با اشاره به سابقه به گفته او درخشان زرافشان در حوزه تعلیم و تربیت و اینکه از وزارت آموزش و پرورش به این سازمان منتقل گردیده است، گفت: در کشور ما فرهنگ مستندسازی و نوشتاری بسیار ضعیف است و به نظر می رسد برای حل این کاستی باید کار را از مدارس آغاز کنیم که در این زمینه تجربه آقای زرافشان بسیار مغتنم است و به کارگیری آن در آرشیو ملی ایران، قطعاً موثر خواهد بود.

همچنین اشرف بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در سخنانی ضمن قدردانی از خدمات شهرام یوسفی فر معاون پیشین اسناد این سازمان، برای علی زرافشان معاون جدید اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران آرزوی توفیق و ابراز امیدواری کرد: حضور او در آرشیو ملی گامی باشد در جهت ماندگارکردن اسناد ملی در کشور.

وی همچنین گفت: مدیران در جمهوری اسلامی ایران اگر بخواهند برای تعالی این سرزمین کوشش نمایند، باید رسالت اصلیشان این باشد که چهره ای را که از جامعه اسلامی عرضه می نمایند، مطابق با ارزش های این جامعه که یک جامعه اسلامی است، باشد و دو خصیصه امانت داری و قوت در تصمیم گیری و بهره گیری از دانش را دارا باشند.

همچنین علی زرافشان معاون جدید اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در سخنان کوتاهی با اشاره به اینکه این سازمان توانسته در درون و خارج از خود ظرفیت سازی های درخشانی ایجاد کند، ابراز امیدواری کرد: معاونت اسناد ملی ایران با بهره گیری از ظرفیت های کارشناسی مجموعه سازمان اسناد و کتابخانه ملی، صندلی آرشیو ملی ایران را ارتقا دهد.

وی همچنین ادغام دو مجموعه کتابخانه و اسناد و تشکیل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران را که حدود 2 دهه پیش صورت گرفت، اقدامی از روی آگاهی و در جهت بهره وری و هم افزایی بیان کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کوشش می کنم صندلی آرشیو ملی ایران را ارتقا دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش می کنم صندلی آرشیو ملی ایران را ارتقا دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید