افزایش 185درصدی تخت های اقامتی در استان مرکزی با اجرای پروژه های سرمایه گذاری

به گزارش وبلاگ وبکو، در حال حاضر 1488 تخت اقامتی در استان مرکزی وجود دارد که با اجرای 56 طرح سرمایه گذاری این تعداد به 4244 تخت خواهد رسید.

افزایش 185درصدی تخت های اقامتی در استان مرکزی با اجرای پروژه های سرمایه گذاری

به گزارش وبلاگ وبکو به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، سید محمد حسینی مدیر کل میراث فرهنگی این استان، امروز پنجشنبه مهرماه 97 در جمع وبلاگ وبکو گفت: اداره کل میراث فرهنگی براساس اهداف و استراتژی های مشخص گردیده سازمانی در مبحث توسعه گردشگری به عنوان یکی از اولویت های توسعه کشور با بهره گیری از توان بخش خصوصی در راستای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران ورودی به استان با هدف جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال سعی در توسعه زیر ساخت های تاسیسات گردشگری و اقامتی داشته است.

حسینی اضافه نمود: در حال حاضر 1488 تخت در استان وجود دارد که با ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی 2756 تخت به آن اضافه نموده شد که این عدد، رشد 185درصدی تخت اقامتی استان را به دنبال داشته است. این رشد از 56 پروژه سرمایه گذاری شامل اقامتگاه های بوم گردی، هتل ها و مهمان سرا به دست خواهد آمد. این نوع جذب سرمایه گذار در سطح استان بسیار بی سابقه بوده اما برای خاتمه به همکاری دستگاه های نظارتی و اجرایی به ویژه بانک ها در تسریع بخشیدن به این پروژه ها احتیاج است. اگر حمایت های لازم به خصوص در بخش تسهیلات از این سرمایه گذاران وجود نداشته باشد قطعا سرمایه بسیار گسترده مالی و انسانی از دست خواهد رفت.

او در ادامه گفت: با اتمام این پروژه ها 10324 شغل شامل 2581 شغل مستقیم و 7743 شغل غیر مستقیم در سطح استان ایجاد خواهد شد که قطعا آمار بسیار قابل توجهی خواهد بود. امیدواریم با ادامه همین روند بتوانیم پتانسیل های بالقوه گردشگری استان را بالفعل نموده و به غیر از توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال به بهره وری اقتصادی استان از این منظر دست یابیم.

منبع: میراث آریا

به "افزایش 185درصدی تخت های اقامتی در استان مرکزی با اجرای پروژه های سرمایه گذاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 185درصدی تخت های اقامتی در استان مرکزی با اجرای پروژه های سرمایه گذاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید