10 درصد از سطوح سازمانی شهرداری تا خاتمه سال کاهش می یابد

به گزارش وبلاگ وبکو، سید حسن رسولی در آیین گرامیداشت روز پزشک و روز کارمند شرکت شهر سالم، ضمن تبریک این ایام، اظهار کرد: 75 درصد از مراجعه کنندگان به مراکز درمانی شرکت شهر سالم از سایر بیمه های درمانی و آزاد هستند و این نشان می دهد که باوجود دسترسی بالا به ظرفیت های تخصصی بهداشتی در شهر تهران این شرکت در این حوزه موفق عمل نموده است.

10 درصد از سطوح سازمانی شهرداری تا خاتمه سال کاهش می یابد

وی ادامه داد: شهرداری تهران سازمان عریض و طویل غیر کارآمدی است که به دلیل وجود سازمان ها و شرکت های تابعه، منطبق با استانداردهای دنیای حتی با استانداردهای دنیا سومی نیست. شهرداری در حال حاضر بیش از 67 هزار نفر نیروی مستقیم دارد که از حیث ترکیب تحصیلات نیروهای انسانی با حوزه تخصصی این سازمان، کمترین هم راستایی را دارد.

نائب رئیس کمیسیون برنامه وبودجه همچنین گفت: با توجه به وضعیت نیروی انسانی موجود، شورای شهر چاره ای جز بازآرایی سازمانی شهرداری تهران ندارد به همین دلیل تا سرانجام امسال باید 10 درصد از سطوح سازمانی شهرداری کاهش یابد. همچنین باید تا سرانجام دوره پنجم شورای شهر پراکندگی در سطوح سازمانی را 50 درصد کاهش دهیم.

رئیس کمیته منابع انسانی و تشکیلات شورای شهر تهران بابیان اینکه تنها 31 درصد از نیروهای انسانی شرکت شهر سالم دارای تحصیلات مرتبط با وظایف ذاتی این شرکت دارند، توضیح داد: 28 درصد از نیروهای انسانی این شرکت دارای تحصیلات غیر مرتبط با وظایف ذاتی است و 41 درصد نیروها نیز دارای تحصیلات متشابه با شغل خود هستند. این در حالی است که باوجود دانشگاه های علوم پزشکی متعددی در تهران، این شرکت می توانست نیروهای انسانی خود را متناسب با وظایف ذاتی خود جذب کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "10 درصد از سطوح سازمانی شهرداری تا خاتمه سال کاهش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 درصد از سطوح سازمانی شهرداری تا خاتمه سال کاهش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید