کلوپ: به خاطر زمین کاردیف، چمن را کوتاه نکردیم، انگیزه زیادی داریم چون لیورپول هستیم

به گزارش وبلاگ وبکو، یورگن کلوپ پس از پیروزی تیمش از شرایط چمن استادیوم رقیب انتقاد کرد.

کلوپ: به خاطر زمین کاردیف، چمن را کوتاه نکردیم، انگیزه زیادی داریم چون لیورپول هستیم

به گزارش وبلاگ وبکو، یورگن کلوپ پس از فزونی 2 بر صفر تیمش در خانه کاردیف در هفته سی و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس ضمن تمجید از بازیکنانش از زمین رقیب انتقاد کرد.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول در این باره گفت: می دانستیم شرایط زمین کاردیف چگونه است. به همین دلیل در زمین تمرین خودمان چمن ها را کوتاه نکرده و آبیاری انجام ندادیم. می دانستیم زمین رقیب خشک است و به همین دلیل خود را برای این وضعیت آماده کردیم. به خوبی تمرین کردیم زیرا نمی خواستیم ناامید شویم. بازیکنان در چنین زمینی بسیار خوب کار کردند و از این بابت خوشحالم.تیم شایسته کسب این همه امتیاز است.بسیار خوشحالم که بازیکنان به بهترین شکل تاکتیک ها را در زمین پیاده می نمایند. پیروزی بزرگ و سختی بود. قبل از بازی نیز گفته بودم کارمان آسان نیست و حریف به ما اجازه نخواهد داد به آسانی پیروز شویم اما با کوشش بسیار پیروز به انجام این کار شدیم. باید در زدن ضربات آزاد پیشرفت کنیم. قبلا گل های زیادی قبلا روی ضربات آزاد نمی زدیم و اکنون باید از زنندگان ضربات ایستگاهی تیم تمجید کنم. در نهایت بازیکنان همه چیز را در زمین به خوبی پیاده کردند.

کلوپ اضافه نمود:در سرانجام فصل خواهیم دید چه تعداد امتیاز کسب خواهیم کرد. ما انگیزه زیادی داریم زیرا برای باشگاهی مانند لیورپول بازی می کنیم و می خواهیم پیروز این رقابت فوتبالی شویم. ما از کار کردن با یکدیگر و حضور کنار طرفداران لذت می بریم و این یک واقعیت است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کلوپ: به خاطر زمین کاردیف، چمن را کوتاه نکردیم، انگیزه زیادی داریم چون لیورپول هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: به خاطر زمین کاردیف، چمن را کوتاه نکردیم، انگیزه زیادی داریم چون لیورپول هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید