پیغام کواکبیان به رئیس جمهوری آمریکا

به گزارش وبلاگ وبکو، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پیغامی خطاب به رئیس جمهوری آمریکا با اشاره به اقدامات یکجانبه گرایانه این کشور علیه ایران اسلامی گفت: قطعاً در مقابل رفتارهای ترامپ مردم ما همواره تحمل نمی نمایند و کاسه صبرشان لبریز خواهد شد. این پیغام را باید رئیس جمهور آمریکا بداند.

پیغام کواکبیان به رئیس جمهوری آمریکا

به گزارش وبلاگ وبکو، کواکبیان در نشست آنالیز مسائل اهالی منطقه 4 که در مسجد باب الحوائج این منطقه برگزار گردید، گفت: باید روز نهم اردیبهشت روز شوراها را به همه اعضای شوراها و شوراکمک ها تبریک بگویم. خدمات بسیار ارزشمندی در طول تشکیل پنج دوره شوراها در کشور ارائه شده که باید این روند ادامه پیدا کند و شوراکمک ها که بازوها و همکاران شوراها محسوب می شوند باید همچنان در پیگیری معضلات و مسائل شهروندان کمک گر مجلس های شهری باشند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با مذاکراتی که صورت گرفته در بحث شوراکمک ها ان شاءالله تیرماه سال جاری انتخابات آنها برگزار خواهد شد که امیدواریم با تشکیل شوراکمک های جدید روند پیگیری مسائل مردم در محلات بیش از پیش تسهیل گردد و شوراکمک ها بتوانند خدمات ارزشمندی در محلات خود ارائه نمایند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درخصوص معضلات و مسائل اهالی منطقه 4 نیز گفت: از یک سال قبل که اولین دیدار با اهالی این منطقه داشتیم تا به امروز بسکمک از مسائل اهالی منطقه 4 پیگیری و حل و فصل شده است. امیدواریم روند احداث دو کلانتری جدید در این منطقه که موضوعی مرتبط با امنیت اهالی منطقه است هرچه زودتر انجام گردد.

وی ادامه داد: باید به این نکته توجه داشته باشیم که بعضی مسائل اهالی در سطح شهرداری و حتی فرمانداری قابل حل نیست لذا از استاندار تهران درخواست نموده ام جلسه ای با حضور شهرداران مناطق 22 گانه تهران، مدیران کل و نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار گردد تا مسائلی همچون انتقال دکل ها و صدور سند برای املاکی که در منطقه 4 بدون سند هستند، حل و فصل گردد. بی تردید این جلسه بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

کواکبیان تاکید نمود: منطقه 4 با جمعیتی حدود یک میلیون نفر نخستین رتبه در سطح مناطق را دارد و به لحاظ مساحت نیز بزرگترین منطقه تهران محسوب می گردد لذا ضروری است مقامات شهرستانی و استانی در ابعاد مختلف توجه ویژه ای به این منطقه داشته باشند و مسائلی همچون کمبود پارکینگ و فضای آموزشی در این منطقه را مورد توجه جدی قرار دهند.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از صحبت های خود خطاب به مسئولین گفت: مردم ما بسیار خوب هستند. باید افتخار کنیم که خدمت گزار این مردم هستیم. این مردم موضوع گران شدن سکه و طلا را تحمل می نمایند و حتی برای تهیه پیاز هم مشکل دارند. در چنین شرایطی حیف نیست بعضی از مسئولین به مردم خدمت ننمایند؟ این مردم لایق تشکر و قدردانی هستند و وااسفا برای افرادی که غافل هستند و به سراغ زندگی اشرافی رفتند.

کواکبیان در پیغام دیگری به ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نیز گفت: اگر این یکجانبه گرایی ای که آمریکایی ها آغاز نموده اند و رفتار عجیبی که رئیس جمهوری آمریکا دارد به شکلی که تاکنون از 12 معاهده بین المللی خارج شده اند و در طول تاریخ آمریکا و رئیس جمهوری های این کشور چنین رفتاری نادر است، ادامه پیدا کند، کاسه صبر مردم ما نیز لبریز خواهد شد.

وی اضافه کرد: ترامپ مطمئن باشد که مردم ما پای عهد خود با انقلاب خواهند ماند و بی تردید در چنین شرایطی بحث مذاکره با آمریکا وجود نخواهد داشت البته این به معنای این نیست که تا ابد بحث مذاکره با آمریکا را نداریم اما در حال حاضر که فردی مدام سیلی به ما می زند ما با او مذاکره نخواهیم کرد.

وی تاکید نمود: اینطور نیست که ما همواره تحمل کنیم و قطعاً کاسه صبر مردم ما لبریز خواهد شد و ترامپ باید این پیغام را بداند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیغام کواکبیان به رئیس جمهوری آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام کواکبیان به رئیس جمهوری آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید