پسری که یک میلیارد تومان طلا از مغازه پدرش دزدید

به گزارش وبلاگ وبکو، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک میلیارد تومان طلا و سکه مسروقه در شهر کرمانشاه با کوشش پلیس آگاهی اطلاع داد که پسر ناخلف با همدستی دوستش از مغازه پدر دزدیده بود.

پسری که یک میلیارد تومان طلا از مغازه پدرش دزدید

به گزارش وبلاگ وبکو به نقل از ایرنا، سردار علی اکبر جاویدان اضافه نمود: پس از اعلام یک مورد سرقت از مغازه طلافروشی سطح شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار نهاده شد. با حضور تیم مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در محل و آنالیز های ابتدایی، تعیین شد دزد یا دزدان به راحتی وارد مغازه طلافروشی شده و هیچ اثری از شکستگی و تخریب در آن به چشم نمی خورد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: صاحب مغازه در اظهارات خود از گم شدن کلید گاوصندوق سخن گفت و اینکه در آن لحظه شریک وی به همراه پسر و دوست پسرش در مغازه حضور داشته اند. کارآگاهان در گام بعدی به سراغ نفرات یادشده رفتند که در نهایت دوست پسر صاحب مغازه در بازپرسی ها به سرقت کلید گاوصندوق با همکاری پسر صاحب مغازه اعتراف و مطرح کرد در فرصتی مناسب هر 2 اقدام به سرقت طلاجات و سکه های موجود کردیم.

وی گفت: در ادامه پسرناخلف به همدستی با دوستش برای سرقت طلاها مغازه پدر اعتراف و مطرح کرد آنها را در خودروی 206 یکی از دوستانش مخفی نموده که با هدایت وی خودروی مورد نظر کشف و پس از بازرسی های لازم همه طلا و سکه های سرقتی کشف شد. پسر صاحب مغازه و 2 دوستش بازداشت شده اند و همه طلاها و سکه های سرقتی تحویل مالباخته شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "پسری که یک میلیارد تومان طلا از مغازه پدرش دزدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسری که یک میلیارد تومان طلا از مغازه پدرش دزدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید