هانی کُرده در یک قدمی مرگ ، جراحی گنده لاتِ تهران 12 ساعت طول کشید

به گزارش وبلاگ وبکو، یکی از اراذل و اوباش سطح یک تهران است. بر اثر ضربات قمه در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شده است. هانی کُرده هم اکنون با مرگ دست و پنجه نرم می نماید.

هانی کُرده در یک قدمی مرگ ، جراحی گنده لاتِ تهران 12 ساعت طول کشید

به گزارش وبلاگ وبکو به نقل از فارس، همه چیز از یک خبر آغاز شد؛ خبری که شب گذشته در فضای مجازی دست به دست می شد و خبر از کشته شدن هانی کُرده می داد. خبر به همین جا ختم نشد بلافاصله فضای مجازی پر شد از ویدئوهایی که نشان از درگیری می داد؛ بعد آن نیز عکسی از هانی نموده پخش شد که وی را در حالت بیهوشی بطوری که بر سر و صورتش تور جراحی واقع شده است، نشان می دهد.

در فیلم ها نیز یک خودروی 206 را نشان می داد که متوقف شده؛ سرنشینش در خودرو را که باز می نماید هنوز پیاده نشده، دو سه نفر با صورت های پوشانده به راننده و سرنشین جلوی خودرو حمله نموده و در حال زدن ضربه هستند. در کنار خودرو نیز موتورهای افراد حمله نماینده به چشم می خورد. در فیلم نشان می دهد که اراذل حمله نماینده تا آنجا که می توانستند ضربه زده سپس محل را ترک می نمایند.

انتشار خبر، تصویر و فیلم های صحنه درگیری همگی از مصدومیت قطعی هانی نموده بود. این قطعیت تا جایی بود که چندین بار خبر جان باختن هانی نموده مخابره شد.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

  • هانی نموده کیست؟

هانی نموده یکی از گنده لات های سطح یک پایتخت است که برای خود نوچه و دار و دسته ای دارد.

در خیلی از طرح های دستگیری اراذل و اوباش پایتخت، هانی نموده خیلی راحت و خودمانی در بین سایر دوستانش حضور داشت. حضوری که عادی بود چراکه تمام ارذال و اوباش سطح دار می بایست هرازچندگاه خود را به پلیس معرفی نمایند، بنابراین حضورش در زمان اجرای طرح های پلیس امنیت عادی بود، تا اینکه آخرین بار هانی نموده به وبلاگ وبکو گفت که به دنبال یک پفراینده در جمع دستگیر شدگان در مقر پلیس امنیت حضور دارد؛ البته بعدها شایعه ای مبنی بر دست داشتن وی در قتل وحید مرادی نیزدست به دست می شد که بعدها تکذیب شد.

انتشار اخباری ضد و نقیض در مورد اینکه هانی نموده زنده است یا بر اثر ضربات قمه و چاقو جان باخته است، ما را بر آن داشت تا شرایط جسمانی وی را جویا شویم. آخرین پیگیری های فارس از شرایط هانی نموده حاکی از آن است که هم اکنون وی در بخش آی سی یو بیمارستان با سطح هوشیاری 8 بستری است. تعداد ضربات چاقو و قمه ای که موتورسواران ناشناس بر سر، گردن، دست و شکم وی وارد نموده اند به حدی است که نزدیکانش می گویند عمل جراحی وی 12 ساعت به طول انجامیده، یعنی از ساعت 23 دوشنبه تا 11 صبح دیروز.

پیگیری ها نشان می دهد که در حال حاضر نزدیکان و دوستان هانی نموده و همچنین ماموران پلیس امنیت برای کنترل شرایط و انجام تحقیقات در بیمارستان حضور دارند. گنده لات ها همگی دست به دعا شده تا هانی نموده شفا یابد.

آخرین شایعات و حدس ها حاکی از شناسایی عوامل درگیری است. تا آنجا که بعضی از دوستان هانی نموده خبر از دستگیری یکی از عوامل درگیری توسط پلیس می دهند اما آنچه تا الان مسجل است این است که شرایط هانی نموده که در ساعت بامدادی نیز به بحران رسیده بود هم اکنون از بحران خارج شده و باید منتظر ماند تا به ثبات برسد.

دوستانش معتقدند که موتورسواران اجیر شده، هانی نموده را تعقیب نموده و در فرصتی مناسب، غافلگیرانه وی را در جلوی آبمیوه فروشی در چهارراه شاپور گیر انداخته و بی رحمانه با ضربات قمه مورد حمله قرار داده اند. دوستانش می گویند که عوامل درگیری را شناخته اند. اگرچه اخباری ضد و نقیض هم بین خود رد و بدل می نمایند!

سرهنگ چنگیز ایدون رئیس کلانتری 112 ابوسعید در مورد درگیری خونین هانی نموده با اراذل و اوباش در منطقه شاپور تهران گفت: شامگاه دوشنبه یکی از شرورهای معروف تهران همراه یکی از دوستانش سوار بر خودروی پژو 206 سفید رنگ مقابل یک آبمیوه فروشی در منطقه شاپور توقف می نماید که در همین لحظه 6 جوان سوار بر 2 موتور به سمت وی و دوستش حمله و آن ها را هدف ضربات چاقو و قمه قرار می دهند.

وی اضافه کرد: با اعلام این خبر تیم های عملیاتی و امدادی به محل درگیری اعزام شده و آن ها که به شدت مجروح شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ ایدون ادامه داد: در تحقیقات میدانی معین شد که این فرد شرور به همرا دوستش شامگاه یکشنبه در یک جشن تولد حضور داشته که در این مهمانی شبانه با چند نفر دیگر درگیری لفظی پیدا می نمایند و به خاطر اینکه مراسم تولد بهم نخورد یک قرار درگیری در منطقه ابوسعید با هم می گذارند.

وی ادامه داد: شامگاه دوشنبه این فرد برای درگیری در محل قرار حضور پیدا می نماید، اما طرف دیگر دعوا به محل نمی آیند که در ادامه آن ها برای خوردن آبمیوه به سمت مغازه آبمیوه فروشی می فرایند که در این صحنه 6 جوان موتور سوار که او را تعقیب نموده بودند به سمت وی حمله و او را با حملات چاقو و قمه هدف ضربات چاقو و قمه قرار می دهند.

رئیس کلانتری 112 ابوسعید اعلام نمود: شرایط این دو فرد رو بهبودی است و تحقیقات برای دستگیری عاملان این درگیری در دستور کار ماموران پلیس تهران واقع شده است.

در حالی که بسیاری از رسانه ها از مرگ هانی نموده خبر دادند اما وی همچنان با مرگ دست و پنجه نرم می نماید؛ مادر، پدر، برادر و گنده لات های محل پشت در آی سی یو برای شفایش دست به دعا شدند.

منبع: همشهری آنلاین

به "هانی کُرده در یک قدمی مرگ ، جراحی گنده لاتِ تهران 12 ساعت طول کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هانی کُرده در یک قدمی مرگ ، جراحی گنده لاتِ تهران 12 ساعت طول کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید