ناصحی: گل محمدی دوباره یک تیم فوق العاده می سازد، بحث کاپیتانی در تیم ما مهم نیست

به گزارش وبلاگ وبکو، رضا ناصحی، مدافع تیم فوتبال پدیده شهر خودرو اعتقاد دارد که یحیی گل محمدی، سرمربی سرخپوشان مشهدی در فصل جدید هم یک تیم فوق العاده خواهد ساخت.

ناصحی: گل محمدی دوباره یک تیم فوق العاده می سازد، بحث کاپیتانی در تیم ما مهم نیست

رضا ناصحی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ وبکو درباره آخرین وضعیت تیم پدیده شهر خودرو گفت: وضعیت تیم ما خوب است و در دو هفته گذشته نزدیک به 20 جلسه تمرینی را پشت سر گذاشته ایم. البته احتیاج به زمان داریم که بازیکنان جدید تیم هم خودشان را با دیگر بازیکنان هماهنگ نمایند. فکر می کنم تا آغاز لیگ برتر به شرایط خوبی خواهیم رسید. امیدوارم در فصل جدید بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا جدایی چند بازیکن تأثیر منفی روی عملکرد تیم پدیده نخواهد گذاشت، خاطر نشان کرد: فصل گذشته هم کسی روی تیم ما حساب باز نمی کرد، ولی دیدید که چقدر خوب نتیجه گرفتیم. این درست است که چند بازیکن ما جدا شدند، ولی چند بازیکن جدید هم جذب کردیم و قرار است با صلاحدید کادر فنی چند بازیکن دیگر هم به تیم اضافه شوند. یحیی گل محمدی کارش را بلد است و شک نکنید که دوباره یک تیم فوق العاده می سازد.

مدافع تیم فوتبال پدیده با اشاره به بحث بازوبند کاپیتانی در این تیم و اینکه گفته است مسئله ای بابت دادن بازوبند به سیدمهدی رحمتی ندارد، توضیح داد: رحمتی بازیکن بزرگی است و من مسئله ای از این بابت ندارم. من در این زمینه تابع تصمیم باشگاه و کادر فنی هستم. ضمناً بحث کاپیتانی در تیم ما مهم نیست. تمام بازیکنان در تیم پدیده به فکر موفقیت تیم هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ناصحی: گل محمدی دوباره یک تیم فوق العاده می سازد، بحث کاپیتانی در تیم ما مهم نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناصحی: گل محمدی دوباره یک تیم فوق العاده می سازد، بحث کاپیتانی در تیم ما مهم نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید