می توانیم استقلال را به دردسر بیندازیم، هیچ فشاری روی من نیست

به گزارش وبلاگ وبکو، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از ملاقات ذوب آهن با استقلال تهران گفت: بازی مهمی برای هر دو تیم است. سعی کردیم در تعطیلات زمستانی بازی های محبت آمیز خوبی داشته باشیم ولی می دانم کار سختی داریم. تیم مصمم و خوبی هستیم و می توانیم استقلال را به دردسر بیندازیم؛ با اینکه آنها شرایط خیلی خوبی دارند.

می توانیم استقلال را به دردسر بیندازیم، هیچ فشاری روی من نیست

سرمربی ذوب آهن در مورد عملکرد این تیم در جابجایی زمستانی اضافه نمود: سعی کردیم بازیکنانی را نگه داریم که دلشان با ماست. اسامی بازیکنان مد نظر را دادیم اما به هر حال جذب آنها در نیم فصل کار مسئله ای است. با این حال از هیأت مدیره بابت کوشش هایی که داشت سپاسگزارم تا بتوانیم ضعف های خود را پوشش دهیم. خریدهای تازه با تفکرات فنی ما آشنایی دارند.

سرمربی تیم ذوب آهن درباره فشار از سوی مدیران باشگاه روی او برای نتیجه گیری گفت: قبول ندارم؛ چون باشگاه نهایت همکاری را با من داشته است. اعضای باشگاه تمام کوشش خود را برای موفقیت تیم می نمایند. ضمن اینکه شرایط تیم نسبت به فصل گذشته خیلی بهتر است.

تارتار درباره جدایی میلاد جهانی از ذوب آهن اصفهان توضیح داد: معمولا بازیکنان دوست دارند در جایی باشند که بیشتر بازی نمایند. ضمن تشکر از بازیکنان جدا شده ما سعی کردیم نفراتی را به خدمت بگیریم که دلشان با تیم باشد.

او درباره اعتراض به زمان بازی فردا گفت: خدا را شکر ازسرمای هوا کم شد ولی برگزاری بازی در سرمای این فصل و ساعت 19 چندان مناسب نیست. دوست داشتیم هم بازی ما و هم بازی پرسپولیس 2 ساعت عقب بیفتد ولی با این شرایط مسئله ای نیست و ما فردای روز بازی بر می گردیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "می توانیم استقلال را به دردسر بیندازیم، هیچ فشاری روی من نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می توانیم استقلال را به دردسر بیندازیم، هیچ فشاری روی من نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید