معضل لباس دروازه بانی در پرسپولیس ، بیرانوند با سه برند مختلف

به گزارش وبلاگ وبکو، برخلاف رادوشویچ و درویش وند، بیرانوند مدتهاست در تمرینات و مسابقات از لباس هایی با برند مجید استفاده می نماید که نمی دانیم بخاطر نارضایتی از لباس های لی نینگ است یا با برند مجید قراردادی شخصی بسته.

معضل لباس دروازه بانی در پرسپولیس ، بیرانوند با سه برند مختلف

مسئله مهمی که باشگاه ها در خصوص همکاری با برندهای تامین نماینده لباس در نظر می گیرند، تامین انواع لباس ها در طول فصل است که باید سر وقت و به اندازه کافی در دسترش باشد. بطوری که بازیکنان در فصل گرم و سرد انواع تی شرت های هتلی، گرمکن، اوور زمستانی، بلوز گرم تمرینی، کلاه، دستکش و ... را به موقع تحویل بگیرند.

با این حال معین است که برند لی نینیگ نتوانسته پرسپولیس را تامین کند. شاید عجیب باشد که بازیکنان پرسپولیس در میانه فصل زمستان و در حالی که هوای تهران بیش از چهار ماه است وارد فصل سرد شده، هنوز لباس آستین بلند ندارند و مجبورند با پوشیدن استرچ های قرمز رنگ زیر لباس های آستین کوتاه شان بازی نمایند تا سرما نخورند.

همچنین یک ماه مانده به بهار، خبری از کلاه و دستکش این برند در تمرینات و مسابقات نیست و بازیکنان از دستکش و کلاه های زمستانی مختلف استفاده می نمایند که شکل خوبی ندارد و حرفه ای هم نیست.

چشمگیرتر از آن اما معضل لباس دروازه بانی است. برخلاف رادوشویچ و درویش وند، علیرضا بیرانوند مدتهاست در تمرینات و مسابقات از لباس هایی با برند مجید استفاده می نماید که نمی دانیم بخاطر نارضایتی از لباس های لی نینگ است یا با برند مجید قراردادی شخصی بسته.

هر چند بیرانوند در بازی با پدیده بعد از مدت ها از لباس لی نینیگ استفاده کرد اما جالب است که این برند چینی بلوز زمستانی مخصوص دروازه بانی هم به پرسپولیس نداده و بیرانوند و رادوشویچ موقع گرم کردن قبل از دیدار مقابل پدیده از لباس های زمستانی برند ایرانی یوسف با لوگوی پرسپولیس استفاده کردند. بیرانوند با همین لباس در ریکاوری روز سه شنبه حاضر شد و تا اینجای فصل، با لباس های سه برند در تمرینات و مسابقات شرکت نموده است.

11 - 350

منبع: ایران ورزشی

به "معضل لباس دروازه بانی در پرسپولیس ، بیرانوند با سه برند مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معضل لباس دروازه بانی در پرسپولیس ، بیرانوند با سه برند مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید