مسابقات چند نفره به شبیه ساز پرواز مایکروسافت اضافه می شوند

به گزارش وبلاگ وبکو، شبیه ساز پرواز مایکروسافت که با اسم Microsoft Flight Simulator شناخته می گردد، در طی یک سال اخیر توجهات زیادی را به خود جذب نموده و حال قرار است بخش رقابتی و مسابقات چند نفره به صورت آنلاین به بازی اضافه شوند. فراوری کننده بازی با حضور در برنامه زنده مایکروسافت، در خصوص بخش های تازه بازی و بعلاوه افزودن هواپیماهای جنگ جهانی دوم صحبت کرد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

مسابقات چند نفره به شبیه ساز پرواز مایکروسافت اضافه می شوند

آپدیت نو شبیه ساز پرواز مایکروسافت، این اثر را از یک شبیه ساز خالص جدا می نماید و به نوعی یک حالت رقابتی آنلاین را اضافه می نماید. البته مسابقات آنلاین از طریق هواپیما های مخصوص جنگ جهانی دوم برگزار می گردد و جالب است که توسعه دهندگان از موزه هواپیما های کلاسیک بازدید نموده اند و حتی تجربه خلبان های حرفه ای را هم برای طراحی آن ها استفاده نموده اند. همین باعث شده تا یکی از برترین رقابت های آنلاین را به لطف حالت نو بازی تجربه کنیم.

به گفته مایکروسافت، بسته الحاقی مسابقات هوایی رینو (Reno Air Races) در پاییز سال جاری منتشر می گردد و شامل دسته بندی های مختلفی از جمله مسابقه با هواپیما های قدیمی و بعلاوه جت های کلاسیک است و البته برعکس نبردهای جنگ جهانی دوم، خبری از تیراندازی و حذف دشمنان نیست. حالت های مختلفی در بخش مسابقات چند نفره Microsoft Flight Simulator وجود خواهد داشت و بیشتر تمرکز، روی مسابقات سرعتی خواهد بود و اینکه کدام بازی کن می تواند با رد کردن موانع، زودتر به مقصد برسد.

قبل از دریافت مسابقات چند نفره، آپدیت ششم شبیه ساز پرواز مایکروسافت منتشر می گردد که در طی کنفرانس گیمزکام ایکس باکس، تریلر از آن به نمایش عایدی. آپدیت نو، ظاهر کشورهای عظیمی مانند آلمان، اتریش و سوئیس را بهبود می بخشد و ساختمان ها و بخش های متفاوت این کشورها، حالت سه بعدی به خود می گیرند. آپدیت های اخیر، کشورهای مختلفی ازجمله ژاپن را به بازی اضافه نموده و استودیو سعی می نماید تا تمامی نقاط جهان را بر اساس توپوگرافی واقعی اسکن نموده و سپس ساختمان ها و نقاط مهم را به صورت دستی طراحی و اعمال کند. با انتشار آپدیت نو، می توانید منطقه ها خوش آب وهوای سوئیس را با گرافیکی واقعی مشاهده کنید.

مایکروسافت علاوه بر بخش رقابتی و آپدیت ششم، هواپیمای مختص به هر کشور را اضافه می نماید و به این شکل، امکان پرواز با جت های قدیمی و مشهور وجود دارد. هدف از این کار، ارائه یک هویت خاص به هرکدام از فرودگاه های موجود در بازی است و به این شکل، سفر به هر نقطه از جهان، شگفتی خاص خود را خواهد داشت که در عمل، فضای یکنواخت بازی را برای همواره تغییر می دهد. ازآنجایی که امکان تماشا منطقه ها تاریخی و زیبا هر کشور با هواپیماهای مسافربری وجود ندارد، استودیو آسوبو (Asosbo) به فکر افزودن بالگرد افتاده که فرایند بازی را برای همواره تغییر خواهد داد.

بالگردهای نو مشابه یک پهپاد عظیم هستند که ولوکوپتر (Volocopter) نام دارند و به اسم تاکسی هوایی هم شناخته می شوند. این همان بالگردی است که هواداران درخواست آن را داشتند و بالاخره می توانیم منطقه ها زیبای آلمان و فرانسه را از نزدیک و با سرعت پایین تری مشاهده کنیم. جالب است بدانید که این بالگردها، بر اساس نمونه واقعی ساخته شده که فعلا در مرحله آزمایشی واقع شده است و ممکن است در دسترس عموم هم قرار گیرد. فعلاً تاریخ انتشار آپدیت های نو معین نیست؛ اما می دانیم که بخش رقابتی، پاییز سال جاری به شبیه ساز پرواز مایکروسافت (Microsoft Flight Simulator) اضافه می گردد.

منبع: Rockpapershotgun

منبع: دیجیکالا مگ

به "مسابقات چند نفره به شبیه ساز پرواز مایکروسافت اضافه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات چند نفره به شبیه ساز پرواز مایکروسافت اضافه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید