لیگ برتر فوتسال، مس به دنبال افزایش اختلاف با مدعیان و مصاف ستاره ها با ستارگان

به گزارش وبلاگ وبکو، تیم فوتسال مس سونگون در هفته بیست وسوم لیگ برتر می تواند با شکست مقاومت، اختلافش را با سایر مدعیان لیگ برتر افزایش دهد.

لیگ برتر فوتسال، مس به دنبال افزایش اختلاف با مدعیان و مصاف ستاره ها با ستارگان

به گزارش وبلاگ وبکو، هفته بیست وسوم مسابقات لیگ برتر فوتسال، عصر امروز (شنبه) با هفت ملاقات برگزار می گردد. در یکی از مسابقات مس سونگون به مصاف مقاومت البرز می رود. مسی ها با کسب هشت پیروزی در 9 هفته گذشته نیم فصل دوم، با اختلافی چهار امتیازی در صدر جدول ایستاده اند و حالا بیش از هر تیم دیگری امیدوارند بازی های لیگ را در صدر جدول به سرانجام برسانند. شاگردان افضل امیدوارند با فزونی مقابل تیم کرجی و نیز در صورت شکست گیتی پسند در ورامین، اختلاف خود را با سایر مدعیان افزایش دهند.

مقاومت با متحمل شدن چهار شکست در چهار هفته گذشته، در صندلی یازدهم جدول جای دارد و برای کسب سهمیه پلی آف، باید 9 امتیاز فاصله خود با تیم هشتم جدول را جبران کند.

گیتی پسند اصفهان میهمان ستارگان ورامین خواهد بود. تیم پرستاره اصفهانی در پنج بازی گذشته، سه پیروزی و دو تساوی به دست آورده اند و امیدوارند با صدرنشینی به استقبال پلی آف بروند. ستارگان هم که حضورش در مرحله پلی آف قطعی شده، دو شکست در دو بازی قبلی تجربه نموده که همین نتایج باعث شد رتبه سوم را از دست بدهد و به صندلی سوم جدول برسد.

فرش آرای مشهد برابر ارژن شیراز صف آرایی می نماید. با کسب 12 امتیاز از پنج مسابقه اخیر، زردپوشان مشهدی به صندلی سوم جدول صعود کردند و پنج امتیاز بیشتر از ستارگانِ رده چهارمی دارند. ارژن نیز که با شرایط اقتصادی خوبی دست و پنجه نرم نمی نماید، در این فصل هم برای بقا در لیگ برتر می جنگد. این تیم اکنون شش امتیاز با منطقه خطر و هفت امتیاز با تیم های صعودکننده به مرحله پلی آف فاصله دارد.

برنامه ملاقاتهای هفته بیست وسوم مسابقات لیگ برتر فوتسال که همگی امروز برگزار می شوند، به توضیح زیر است:

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ برتر فوتسال، مس به دنبال افزایش اختلاف با مدعیان و مصاف ستاره ها با ستارگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتسال، مس به دنبال افزایش اختلاف با مدعیان و مصاف ستاره ها با ستارگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید