فهرست تیم امید: استقلال 2 - پرسپولیس 2

به گزارش وبلاگ وبکو، این اردو تیم امید در مجموعه ورزشی الیاف تهران برگزار می گردد و باز هم تیم کرانچار از کمپ تیم های ملی و ساختمان پک دور خواهد بود.

فهرست تیم امید: استقلال 2 - پرسپولیس 2

به گزارش وبلاگ وبکو ،اردوی آماده سازی تیم امید در روزهای فیفای پیش رو این بار با حضور 30 بازیکن دنبال می گردد.در اردوی قبلی 71 بازیکن در سه مرحله در اردوی تیم امید حاضر شدند و در آخرین اردوی این تیم 42 بازیکن حاضر بودند. این اردو به بهانه بازی با عمان برگزار می گردد.تاریخ آغاز اردوی جدید تیم امید از 19 آبان ماه خواهد بود ضمن اینکه قرار است شاگردان کرانچار روز 27 آبانماه وارد عمان گردد و دو روز بعد با تیم امید این کشور بازی نمایند.

اسامی نفرات دعوت شده از این قرار است:

دروازه بان:علی کی خسروی(سپاهان)،شهاب عادلی(سپاهان)، معراج اسماعیلی(ذوب آهن)،حسین پورحمیدی(استقلال خوزستان)

مدافعان:امید دره (سایپا)،ابوالفضل رزاق پور(پیکان)،نادر محمدی (پیکان)،محمد آقاجانپور(پدیده)،علیرضا آرتا (مس کرمان)،عارف آقاسی (فولاد)،حسین ساکی(صنعت نفت آبادان)،محمد مسلمی پور(تراکتورسازی)

هافبک ها:محمد سلطانی مهر(سایپا)،امیرحسین حسین زاده(سایپا)،محمد خدابنده لو(پیکان)،سعید حسین پور(پرسپولیس)،سینا زامهران(پدیده)،علی طاهران(تراکتورسازِی)،امید نورافکن (شالروا)،ابوالفضل جلالی(سایپا)

مهاجمان:مهدی قائدی (استقلال)،الهیار صیادمنش(استقلال)،رضا کریمی(استقلال)،امیرروستایی(پیکان)،حمیدرضا طاهرخانی (پرسپولیس)،محمدمهدی مهدیخانی(پدیده)،یونس دلفی(استقلال خوزستان)،رضا جبیره(صنعت نفت آبادان)،محمدرضا آزادی (تراکتورسازی)،رضا شکاری (روبین کازان).

استیلی مدیر تیم امید شرح می دهد:بعد از بازی های آسیایی اندونزی دو مرحله اردو برگزار کردیم.در مرحله اول بازیکنانی که قبل از این کمتر دیده شده بودند بعد از حضور رضا شاهرودی، سهراب بخیتاری زاده و فرشاد ماجدی در تمرینات تیم ها به اردو فراخوانده شدند و زیر نظر کادر فنی تمرین کردند.در مرحله دوم اردو 40 بازیکن که مجموع نفرات مدنظر کادر فنی را تشکیل می دادند دعوت شدند و تمرینات خود را پشت سر گذاشتند.

جالب اینکه این اردو در مجموعه ورزشی الیاف تهران برگزار می گردد و باز هم تیم امید از کمپ تیم های ملی و ساختمان پک دور خواهد بود. دیگر نکته قابل توجه این لیست عدم دعوت از محمد امین اسدی بازیکن تیم پرسپولیس است.او که در اردوی تیم ملی در اندونزی به خاطر عدم رعایت مسائل انضباطی اخراج شده بود به نظر می رسد دیگر راهی برای بازگشت به ترکیب تیم ندارد.از سوی دیگر تیم های سایپا و پیکان که هر سال رد رده های پایه مدعی قهرمانی هستند هر کدام با 4 بازیکن بیشترین سهمیه را در این اردوی تیم امید دارند.

نکته دیگر اینکه به نظر می رسد قهر کادر فنی تیم امید با تیم نساجی ادامه دارد.نیما میرزازاد و علی شجاعی که قبلا به اردوی تیم امید دعوت می شدند بعد از عدم حضور در اردوی تیم امید پیش از بازی های آسیایی دیگر دعوت نشدند!این درحالی است که علی شجاعی این روزها حضور پررنگی در ترکیب تیم نساجی در لیگ برتر دارد.

لازم به ذکر است از آنجایی که اردوی جدید تیم امید در روزهای فیفا برگزار می گردد امید نورافکن و رضا شکاری مسئله ای برای حضور در اردو و همراهی تیم در سفر به عمان نخواهند داشت.

تعداد بازیکنان سرخابی دراین اردو کاهش یافته است.استقلالی ها در این اردو سه بازیکن خواهند داشت و پرسپولیسی ها دو بازیکن. البته اگر طبق روال محمد امین اسدی دعوت می شد سهمیه پرسپولیس هم به سه بازیکن می رسید.

تیم امید با تعداد بازیکنان کمتری راهی عمان می گردد هر چند پیش از اعزام چند بازیکن خط خواهند خورد.

البته همچنان این نگرانی وجود دارد که باشگاه ها بازیکنان شان را به برای این اردو به تیم امید ندهند.حمید استیلی درمورد شرایط همکاری باشگاه ها می گوید:بعد از مصوبه هیات رئیسه فدراسیون باشگاه ها موظف هستند با تیم امید همکاری نمایند.ما سعی کردیم تعامل دوجانبه ای داشته باشیم و ارتباط خوبی با مربیان باشگاهی ایجاد کنیم. خدا را شکر شرایط خوبی ایجاد شده و تعامل مناسبی وجود دارد.برای اولین بار در چندین سال گذشته تیم امید به موقع تشکیل شده و آینده نگری خوبی اجرا شده است. امیدوارم یک تیم خوب را آ ماده کنیم و بتوانیم در رقابت های بین المللی عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.تاکنون حدود 200 بازیکن مورد ارزیابی نهاده شد اند که کادر فنی 30 تا 35 بازیکن را انتخاب نموده است اگر نفرات نخبه دیگری هم وجود داشته باشد قطعا درهای تیم ملی به روی آنها باز است.

مدیر تیم امید در سرانجام گفت:از مربیان و مدیران باشگاه ها بابت همکاری که با تیم امید داشتند تشکر می کنم و امیدوارم روزهای خوبی در انتظار تیم امید باشد.

3-670

منبع: ایران ورزشی

به "فهرست تیم امید: استقلال 2 - پرسپولیس 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست تیم امید: استقلال 2 - پرسپولیس 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید