رسالت خبرنگاران در عصر کنونی چیست؟، خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند

به گزارش وبلاگ وبکو، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان در پیامی به مناسبت روز خبرنگار آورده است: رسالت خبرنگاران به عنوان چشم بینای جامعه تبیین رویدادها، یاری به بسط گردش آزاد اطلاعات و گسترش و توسعه دانش صحیح در جامعه است.

رسالت خبرنگاران در عصر کنونی چیست؟، خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری وبلاگ وبکو از سنندج، جهانشیر امینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان به مناسبت روز خبرنگار پیغامی صادر کرد.

در این پیغام آمده است: به راستی چه زیباست اندیشه ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه هایی که در خدمت بیان حق برآیند. وبلاگ وبکو طلایه داران جبهه علم، مطلعی، چشم بینا، زبان گویای مردم و نبض تپنده جامعه هستند که نقشی فراتر از اطلاع رسانی را برعهده داشتند.

وبلاگ وبکو نقش معین نماینده ای در مطلعی بخشی مردم و مسئولان دارند

در این پیغام بیان شده است: رسالت وبلاگ وبکو به عنوان چشم بینای جامعه تبیین رویدادها، یاری به بسط گردش آزاد اطلاعات و گسترش و توسعه دانش صحیح در جامعه است.

در ادامه این پیغام عنوان شده است: 17 مرداد سالروز عروج آسمانی شهید محمود صارمی خبرنگار متعهد خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار را به همه فعالان پرتلاش این عرصه تبریک و تهنیت گفته و قدردان زحمات وبلاگ وبکو سرزمینم به ویژه سفیران عرصه خبر در استان کردستان هستم.

پاسداری از ارزش های والای جامعه انسانی وظیفه ای خطیر است

در این پیغام ادامه داده شده است: وبلاگ وبکو روشنگرانی هستند که در اشاعه اخبار، یاری به گسترش فرهنگ و مطلعی جامعه در کنار عرصه دیگر این جبهه یعنی دانشگاه به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نمی نمایند.

در این پیغام افزوده شده است: وبلاگ وبکو وجدان بیدار جامعه ای هستند که تراوش قلمشان سرنوشت آن جامعه را رقم می زند و جهت راهنمایی و حرکت تصمیم گیران را معین می نماید.

در این پیغام متذکر شده است: پاسداری از ارزش های والای جامعه انسانی وظیفه ای خطیر و بنیادین است که در عصر حاضر به دوش اهل قلم و وبلاگ وبکو سپرده شده و اهل رسانه، بیش از هر قشر دیگری بر این آرمان مطلع است.

در این پیغام مطرح شده است: انصاف در تحلیل، دقت در تنظیم، تعهد در انتشار و شهامت در نوشتار حقایق، پیشران توسعه علمی و فرهنگی جامعه و عامل مستقیم در ارتقای کیفی افکار عمومی است، از این رو قلم متعهد و رسانه بیدار را رکن مهم دموکراسی دینی و جامعه ایمانی می دانم و برای اهل قلم از خداوند منان توفیق و سربلندی مسئلت دارم.

4078/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "رسالت خبرنگاران در عصر کنونی چیست؟، خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسالت خبرنگاران در عصر کنونی چیست؟، خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید