درهای حرم مطهر رضوی در شب های قدر بسته خواهد بود

به گزارش وبلاگ وبکو، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: حرم مطهر رضوی در شب های قدر همچنان بسته خواهد بود و مشتاقان می توانند به وسیله برنامه زنده تلویزیونی از فرصت معنوی این شب ها بهره مند شوند.

درهای حرم مطهر رضوی در شب های قدر بسته خواهد بود

تسنیم: اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن جعفری در حاشیه چهل و چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان پیش بینی چند نقطه در سطح شهر مشهد مقدس و سایر شهرستان های استان را یادآور شد و اضافه نمود: به منظور بهره گیری از فرصت معنوی شب های قدر مقرر شد در نقاطی از اماکن عمومی و روباز با رعایت کلیه اصول و پروتکل های بهداشتی مراسم این شب ها برگزار گردد.

وی به اختصاص 22 مکان روباز در مناطق مختلف سطح شهر مشهد مقدس اشاره و توضیح داد: این مکان ها با همکاری شهرداری مشهد، هیئت مذهبی و سایر دستگاه های مرتبط در فاصله ساعات 21.30 تا 30 دقیقه بامداد به برگزاری مراسم اقدام خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی همچنین تاکید نمود: با در نظر دریافت جمیع جهات و با توجه به نظر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، حرم مطهر رضوی در شب های قدر همچنان بسته خواهد بود و مشتاقان می توانند به وسیله برنامه زنده تلویزیونی از فرصت معنوی این شب ها بهره برداری نمایند.

منبع: توریسم آنلاین

به "درهای حرم مطهر رضوی در شب های قدر بسته خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درهای حرم مطهر رضوی در شب های قدر بسته خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید