خرید ماسک نیم صورت مناسب برای کار

به گزارش وبلاگ وبکو، رپرتاژ آگهی- زمانی که می خواهید در یک کارگاه و یک شرکت صنعتی مشغول به فعالیت شوید همواره از داشتن تجهیزات ایمنی کافی مانند ماسک نیم صورت ، دستکش ضد برش، لباس کار مناسب در صورت احتیاج از داشتن ماسک شیمیایی مناسب اطلاع کسب کنید. به این علت که محیط های صنعتی فعالیت های سنگینی انجام می دهند و ممکن می باشد که به جان و بدن شما اسیب وارد گردد بهتر است که از تجهیزات ایمنی مناسب بهره ببرید و این که از جای مطمئن مثل ماه ایمن خریداری نمائید.

خرید ماسک نیم صورت مناسب برای کار

یکی تجهیزات ایمنی مناسبی که برای افراد شاغل وجود دارد ماسک نیم صورت می باشد. این ماسک ها معمولا به طور کامل بینی و دهان افراد را پوشش می دهد و به همین علت باعث می گردد که مواد سمی و شیمایی و هوای آلوده وارد ریه های شما نگردد و آسیبی به بدن شما نرسد.

ماسک نیم صورت معمولا به این صورت می باشد که اجازه ورود هیچ گونه هوادی آلوده را به داخل ریه های شما نمی دهد. این ماسک ها معمولا از فیلتر های بسیار قوی استفاده می نمایند و خطر ابتلای افراد به بیماری های ریوی و آسم و سرطان را نیز کاهش می دهد.این ماسک نیم صورت در محیط های هوای آلوده یافت می گردد و دارای گرد و غبار می باشد باید استفاده گردد. محیط هایی که دارای آلاینده های بیولوژیک و پالایشگاه های نفتی و پتروشیمی استفاده می گردد. درمحیط های که بخار آمونیکا و مواد قلیایی وجود دارد نیز استفاده می گردد. محیط هایی که افراد با مواد آلی و مشتقات نفتی مانند بنزین و گازوئیل سر و کار دارند.

محیط های که با گوگرد سروکار دارند، محیط هایی که با بخار جیوه، آلاینده های اکسید نیتروژن و مونواکسید کربن کار می نمایند حتما باید از ماسک نیم صورت یا ماسک های شیمیایی استفاده نمایند.

ویژگی های دستکش ضد برش

در برخی از شغل ها که شما مجبور هستید با ماشین آلات و دستگاه های برش و چاقو های تیز و بنده کار کنید باید همواره از تجهیزات ایمنی مناسب برای این شغل مانند دستکش ضد برش بهره ببرید.دستکش ضد برش، شلوار کار ایمن، کفش ایمن جز تجهیزات ایمنی هستند که باعث می گردد حداقل ترین آسیب ها به بدن شما وارد گردد و از شما در برابر آسیب های احتمالی جلوگیری می نماید.

زمانی که می خواهید دستکش های کار ایمنخریداری کنید حتما در نظر بگیرید که سایز این دستکش ها متناسب با شما باشند در غیر این صورت به راحتی از دستان شما خارج شده و ایمنی لازم را برای شما فراهم نمی نمایند.

کاربردهای مهم دستکش ضد برش

این دستکش ها به این علت که در طول فعالیت شما در محیط کارتان باید پوشید باشید باید به گونه ای باشد که از هم ایمنی را برای شما فراهم نمائید هم این که شما راحت باشید. معمولا جنس این دستکش ها از پلاستیک سبک یا فلز سبک می باشد. هم چنین این نوع دستکش ها معمولا به گونه ای هستند که جریان برق از آن عبور نمی نماید.

دستکش ایمنی نباید باعث ایجاد حساسیت گردد و هم چنین در برابر ضربه های شدید مقاومت خوبی داشته باشد و مواد شیمیایی از آن ها عبور نکند و ضد آب باشند تا به راحتی پوسیده نشوند. نکته ای که باید در نظر بگیرید قبل از پوشید دستکش و استفاده از آن حتما از سالم بودن دستکش ضد برش اطمینان حاصل نمائید.

خرید ماسک شیمیایی مناسب

خیلی از مشاغلی که با مواد شیمیایی سرو کار دارند و کارگاه های صنعتی معمولا باید در حین انجام کار و عملیات و یا حتی حضورشان در آن محیط ها اس ماسک شیمیایی استفاده نمایند به این علت که استنشاق هوای آلوده به مواد شیمیایی باعث می گردد که ریه های شما آسیب ببیند . ماسک شیمیایی باعث می گردد که گاز های شیمیایی وارد ریه های شما نگردد و ورود به بدنتان خودداری می نماید. وجود ماسک شیمیایی برای جلوگیری از گازهای شیمیایی مانند گازهای اسیدی و آمونیاک بسیار ضروری می باشد. این گاز ها برای ریه کارگران و کارکنان بسیار مضر می باشد و نباید این گازها را استنشاق نمایند.

استفاده از ماسک های شیمیایی در معادن و کارخانجات صنعتی و تولیدییک امر عادی محسوب می گردد و در این مکان ها نباید حتی ثانیه ای این ماسک ها را جا به جا کرد. این گونه می توان گفت که شما زمانی که در خانه نیز دارید با مواد شیمیایی مثل وایتکس و جوهر نمک و شوینده های قوی کار می کنید نیز نباید گاز آن را استنشاق کنید و از گاز آن ها باید جلوگیری کنید و اگر این گاز ها وارد ریه شما شوند ممکن است دچار مسائل تنفسی شوید . حال به این موضوع فکر کنید که در معادن و کارخانجات این گاز ها چندین برابر هستند.

برای خرید ماسک شیمیایی حتما از مراکز معتبر اقدام نمائید به این علت که در سلامت شما این ماسک ها تاثیر بسازیی دارند.

برای این که بتوانیدیک خرید مطمئن و با کیفیت داشته باشید باید بدانید که از چه فروشگاه های خرید می کنید. و از این که ماسک نیم صورت، دستکش ضد برش، ماسک شیمیایی با کیفیت به شما ارائه بدهند اطمینان داشته باشید. ماه ایمنیکی از برترین عرضه نمایندگان تجهیزاتایمنی و لوازم کار ایمن می باشد. آدرس اینترنتی این مجموعه mahimen.ir می باشد که برای خرید مطمئن و دریافت مشاوره می توانید به آن مراجعه کنید.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "خرید ماسک نیم صورت مناسب برای کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید ماسک نیم صورت مناسب برای کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید