خبرنگاران 214 واحد صنفی خدمات ضروری را در شیراز ارایه می کنند

به گزارش وبلاگ وبکو، شیراز-خبرنگاران-فرماندار شهرستان شیراز گفت: 214 واحد صنفی خدمات ضروری را در ایام نوروز و تعطیلات امسال به صورت کشیک در شیراز ارایه می کنند.

خبرنگاران 214 واحد صنفی خدمات ضروری را در شیراز ارایه می کنند

محمدرضا امیری روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ وبکو، اضافه نمود: به دلیل شیوع ویروس کرونا با درخواست تعطیلی اصنافی که خدمات غیرضروری داشته اند برای جلوگیری از انتشار این ویروس موافقت شده است.

وی با بیان اینکه از روز نخست آغاز تعطیلات نوروز امسال 214 واحد صنفی خدماتی و تعمیرات در شیراز به مردم خدمت ارایه می کنند اضافه نمود: این خدمات دهی تا پایان تعطیلات نیز ادامه دارد ، این صنوف شامل قفل و کلید ساز، باطری ساز، تراشکاری، جلوبندی، گرمابه، جرثقیل، امداد خودرو، لوازم یدکی ،پنچرگیری و تعویض روغنی است.

فرماندار شیراز ادامه داد: انتظار این است که شهفرایندان شیرازی از ازدحام در مراکز فروش و فروشگاه هایی که اقلام خوراکی عرضه می کنند خودداری کرده زیرا این فروشگاه ها در ایام نوروز باز بوده و نسبت به تامین مایحتاج عمومی مردم اقدام خواهند کرد و خدمات رسانی به مردم در شرایط کنونی هرگز مختل نخواهد شد.

امیری با اشاره به تعطیلی برخی از واحدهای صنفی در شیراز به درخواست صاحبان این مشاغل، گفت: در ایام نوروز امسال، کشیک واحدهای صنفی پیش بینی شده و اتحادیه های مربوطه نیز این کشیک ها را برای ارایه خدمات به مردم به ویژه واحدهای مربوط به خرید و فروش مایحتاج عمومی، تعمیرات و .... برنامه ریزی کرده اند و فهرست این واحدها از طریق اتحادیه های ذی ربط به مردم اطلاع رسانی شده است.

با شناسایی23 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس و افزایش مبتلایان به 589 نفر ، فرایند افزایشی ابتلا به کرونا در این استان همچنان تداوم دارد.22 نفر تا به امروز در این استان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 214 واحد صنفی خدمات ضروری را در شیراز ارایه می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 214 واحد صنفی خدمات ضروری را در شیراز ارایه می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید