خبرنگاران مرگ دومین نوزاد مبتلا به کرونا در آمریکا

به گزارش وبلاگ وبکو، تهران- خبرنگاران- فرماندار ایالت کنکتیکات آمریکا اظهار داشت که یک نوزاد 6 هفته ای مبتلا به کرونا جان باخته است که دومین مورد مرگ نوزاد مبتلا به کرونا در این کشور و دنیا به شمار می رود.

خبرنگاران مرگ دومین نوزاد مبتلا به کرونا در آمریکا

شبکه خبری ان بی سی گزارش داد ند لامونت فرماندار ایالت کنکتیکات آمریکا بامداد پنجشنبه در پیامی توییتری از مرگ یک نوزاد 6 هفته ای مبتلا به کرونا در این ایالت اطلاع داد و بیان کرد که علت دقیق مرگ این نوزاد در حال آنالیز است.

لامونت گفت که این نوزاد هفته گذشته در حالی به بیمارستان منتقل شد که علایم حیاتی نداشت و کوشش ها برای احیای او ناکام ماند. آزمایش کرونای این نوزاد مثبت اعلام شد و متخصصان در حال آنالیز علت دقیق مرگ او هستند.

مرگ این نوزاد در حالی است که یک نوزاد زیر یک سال دیگر که مبتلا به کووید19 تشخیص داده شده بود، اوایل این هفته در ایالت ایلینوی جان باخت.

جی پریتزکر فرماندار ایالت ایلینوی ضمن اعلام این خبر، اضافه کرد که علت دقیق مرگ این نوزاد در حال آنالیز است، اما این مسئله تا به امروز اعلام نشده است.

از زمان شروع شیوع کرونا در چین در بیش از 3 ماه پیش تا به امروز هیچ مورد مرگ نوزادی گزارش نشده بود. دو نوزاد فوت شده در آمریکا تنها موارد مرگ نوزاد مرتبط با کووید19 در دنیا است.

شمار مبتلایان به کووید19 در ایالات متحده آمریکا روز چهارشنبه (به وقت واشنگتن) از 200 هزار نفر فراتر رفت.

تارنمای Worldometers.info که آخرین آمارهای مربوط به کرونا در سراسر دنیا را براساس آمارهای رسمی کشورها اعلام می نماید، شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا را 207 هزار و 535 نفر ثبت کرد.

در حالی که این تارنما آمار مبتلایان قطعی به کرونا در سراسر دنیا را 920 هزار و 939 تن اعلام نموده، این عدد نشان می دهد که آمریکا به تنهایی بیش از یک پنجم مبتلایان به کرونا در سراسر دنیا را به خود اختصاص داده است.

تارنمای مذکور همچنین شمار کل جانباختگان بر اثر کرونا در آمریکا را 4 هزار و 609 مورد بیان کرد؛ این در حالی است که تنها 8 هزار و 762 مبتلا در آمریکا بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مرگ دومین نوزاد مبتلا به کرونا در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مرگ دومین نوزاد مبتلا به کرونا در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید